Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 15:31   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du anser det altså som helt greit at man dynger seg med parfyme og røyk som f.eks. sykepleier, siden man tross alt ikke blir sykere av at de gjør det? Snakk om å være navlebeskuende.

Jeg har allerede sagt at det bør være et forbud for mennesker som jobber i det offentlige rom der de arbeider med mennesker. Det er allerede et forbud mot røyking på offentlig sted, det er opp til hvert enkelt tjenestested å legge ned forbud ovenfor sine ansatte. Når du nevner dine barn som lukter røyk så er det noe helt annet enn å bli syk av det. Som jeg skriver er det i et slikt tilfelle opp til foreldrene å presse på ledelsen for å få et forbud. Det er ingen forbud når det gjelder parfyme på offentlig sted, dermed er det kun noen få lungeavdelinger i dette landet som har slike forbud på røyk og parfyme.

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med utsagnet ditt eller om du har lest hva jeg har skrevet tidligere. Det at noen føler ubehag ved lukten er ikke det samme som å bli syk av det, men om du hadde forsøkt respirasjonssvikt en gang ville du nok skjønt litt mer om hvorfor det er viktig for alvorlig lungesyke med et slikt forbud.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.