|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Telenor-frustrasjon. What to do?Jeg kjøpte mobil og abonnement fra Telenors nettsider for 2 1/2 år siden. Etter den tid har moren min fått koblet meg på sin FriFamilie.
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Vi gjorde det samme rett før helga. Mitt nr stod på mannen, så vi ringte og fikk fikset det (begge pratet med telenor) og det gikk ca et døgn før det endret seg på "mine sider" på nett. Så prøv å logg på igjen om en liten stund. At det er helg gjør sikkert ikke ting raskere heller...
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Har nettopp vert igjennom den mølla der sjølv. Du må vente til dei sender deg papirene på overdraging og fakse det tilbake. Var i alle fall det me endte opp med. Tok nokre dagar å få ting i orden og mange telefoner til telerot.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Papirer på overdragning? Det høres rart ut.
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Eg måtte skrive og signere på papir der det sto kven som hadde eigd nr, kven som skulle ha det no og ein del slike ting.
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Har både du og din mamma betalende Telenor abonnement?. Eg meiner at det må stå på samme person for å være i fri familie. Så overfører du abonnementet til deg kan du ikkje ha fri familie med din mamma.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?
Vi har begge betalende abonnement, ja. Jeg trodde greia var at man må ha felles faktura. Man har jo lov til å ha nære venner på FriFamilie, og det er rart om en person skal eie sine venners abonnement?
![]() |
#8 |
I farta!!
|
Ok, da er det berre felles faktura ja.
![]() |
#9 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ha med kontantkortabonnementer som er registrert på andre personer, ja, men tydeligvis ikke regningsbaserte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?Når vi opprettet fri familie, så fikk jeg beskjed om at det kun kunne være en eier av abb, og i vårt tilfelle er det meg, jeg må dermed være med dersom mamma eller mannen min skal kjøpe ny telefon.
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ok.
![]() |
|
|