|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vanligvis ikke...liker heller å dempe belysningen i stuen
|
|
|
#42 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har ikke gardiner i stua, så nei. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi bor i tredje etasje og har ikke innsyn, og hele grunnen til at vi skaffet oss stuegardiner var for å unngå lys inn utenfra når vi ser på film. Så vi trekker for gardinene når vi skal se film/serier (også når det er mørkt, for da er det forstyrrende gatelys ute).
|
|
|
#45 |
|
Fornøyd
|
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har ikke innsyn, så her trekker vi ikke for gardinene. Hadde vi hatt innsyn, hadde jeg nok hatt persienner eller lignende, og hatt dem nede på kveldstid.
|
|
|
#46 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Nei vi har ikke gardiner. Mannen nekter |
|
|
|
|
|
#48 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har ett vindu med innsyn. Det vender mot skogen og lys-løypa. Vi har lift-gardin vi kan ta ned, men vi har aldri gjort det. Det er litt koselig å se på de som svetter forbi i mørket når vi sitter foran peisen
|
|
|
|
#49 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Nei. Har ikke innsyn. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Har ikke innsyn, men trekker for likevel. Jeg synes det er så skummelt å speile seg i vinduene når det er mørkt ute.
|
|
|
#51 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Nei. Vi bor i 3./4. etg med et, på kveldstid, tomt kontorbygg utenfor, så vi drar ikke for lamellene. De brukes bare som solskjerming. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har lameller og lukker dem på kvelden, ellers er vi på utstilling for hele nabolaget.
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Nei, jeg trekker selvsagt ikke for gardinene i stuen på kveldstid. Vil folk glane, så lar jeg de glane
|
|
|
#54 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Plissegardiner
|
|
|
#55 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har ikke innsyn på stua, men har persienner om vi ønsker å stenge oss inne. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Vi har innsyn, men trekker ikke ned persiennene på kveldstid. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?
Enig i at det ser stusselig ut. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Nei. Vi har ikke gardiner i noen rom. |
|
|
|
#59 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Jeg gjorde ikke det tidligere, men etter en kommentar fra en av naboene om et eller annet med tv'en vår (som står sånn til at den ses gjennom et bestemt vindu fra en bestemt vinkel - deres utgangsdør) tar jeg ofte ned den liftgardinen. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trekker dere for gardinene i stuen på kveldstid?Lameller ville jeg brukt om jeg var deg. De kan enkelt snus til å slippe lyset inn på dagtid, eller trekkes ut på siden.
|
![]() |
|
|