Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kongen og svineinfluensa

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 22:53   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongen og svineinfluensa

Det er mye i dette med vaksineringen som viser at det norske samfunn fortjener strykkarakter, vi er ikke beredt for en krise i det hele tatt, det er jo helt tull at de ikke har klart å få til vaksinering på østlandet for lenge siden, at noen får flere vaksiner enn de har innbyggere, at man ikke klarer å distribuere dette skikkelig, og ha folk klare til å stikke så snart vaksinene kom inn døra. Det er jo ikke som om massevaksinering kom som et sjokk, man burde jo hatt FUNGERENDE planer for dette lagt allerede da man bestilte dem, for lenge siden.

Men at kongehuset er vaksinert, det anser jeg egentlig som helt normalt. Ikke bare klarer jeg ikke hisse meg opp, men jeg kjenner at jeg synes det er rett. Det kommer nok av at jeg er fornøyd med at vi har et kongehus da, synes absolutt de burde evakueres først i tilfelle krig, og ja, vaksineres nå. Kongen er vel dessuten så vidt jeg husker meget mulig en som kan defineres som risikogruppe.

Uansett, jeg hisser meg nok mye mer opp over den idiotiske handlingslammelsen som finnes i dette som burde vært planlagt til minste detalj. At noen planla å kjøre noen doser opp på slottet, ja, det synes jeg ikke er noe rart. At de derimot ikke klarer å vaksinere de som trenger det, DET synes jeg er håpløst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.