|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Følge av barn som går på HalloweenEgentlig er jeg ikke så veldig for Halloween, men jeg har vel funnet ut at jeg ikke kan være så sær lenger...
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Følge av barn som går på Halloween9 og 10-åringer går alene. Opp til 6-7 år har de ofte følge her. (rolig rekkehus/villabebyggelse).
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Følge av barn som går på HalloweenHer går gutta sammen med diverse kompiser, de er fra 7 til 10 år og går uten oss. Minstemor og venninna skal på runde, de har pappa med.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: Følge av barn som går på HalloweenTakk for svar! Hvor lenge pleier de da å få lov til å gå rundt?
|
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Sv: Følge av barn som går på HalloweenMine har gått alene fra minstepropellen var 4 år, mellomstepropellen var 6 år og storepropellen var 8 år. Nå bor vi sånn til at det ikke veldig mange hus de kan gå til og det ikke biltrafikk. Ikke gatelys heller.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Følge av barn som går på Halloween7-åringen går med venner og lillebror på 4 år med en voksen.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Følge av barn som går på HalloweenVåre på 6 og 3 går med følge. En 9-10 åring vil nok helst gå alene vil jeg tro, men da hadde jeg gitt noen retningslinjer for hva som er greit og ikke greit, samt hvor det er lov å gå. |
|
|
|
![]() |
|
|