Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Møkkasvin

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 08:51   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Ulykkelig

Møkkasvin

Jada, mine halloweengjester som skulle komme på fest i morgen har fått møkka i hus.
Det vil si at de barna som skulle komme ikke kommer alikevel.

Kan man liksom be noen andre i siste liten?
Jeg ville i utgangspunktet ikke be for mange da vi ikke har verdens største plass og bare oss i familien teller 7 hoder så jeg ba kun ett vennepar med barna.
Kjenner jeg føler meg litt råtten ved å be noen andre med en dags varsel. Plan B liksom, som ikke ville blitt bedt pga plassmangel om ikke de første gjestene var blitt syke.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:58   #2
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møkkasvin

Så kjedelig at gjestene har blitt syke, da.
Jeg ville bedt noen andre, men kanskje prøvd å fremstille det som om dette var noe jeg ikke hadde planlagt sååå lenge, akkurat, mer et slags impulsselskap

Gammel 30-10-09, 08:59   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Så kjedelig.

Hvis du ber noen andre så kan du jo forklare at det var pga plassmangel de ikke ble bedt i første omgang. Jeg tror ikke jeg hadde reagert så mye på det selv.

Gammel 30-10-09, 09:23   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg ville bedt noen andre, men kanskje prøvd å fremstille det som om dette var noe jeg ikke hadde planlagt sååå lenge, akkurat, mer et slags impulsselskap

Slik hadde jeg gjordt det og....

Gammel 30-10-09, 09:35   #5
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg ville også gjort det sånn.
Om de spør så er det bare å si at det egentlig bare skulle være dere i familien.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:42   #6
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg kanskje hadde vært ærlig, og heller forhørt meg om det var flere som blir sittende hjemme av en eller annen grunn, og så "tilfeldig" spørre om vi ikke skulle være impulsive og slå oss sammen. Jeg forsto det dithen at de opprinnelige gjestene var en vennefamilie.

Gammel 30-10-09, 09:44   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Veldig enig, og jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde invitert oss sånn plutselig.
Med en 6-åring i hus som tydeligvis har skjønt et par ting i år i forhold til tidligere år var ikke "vi feirer ikke halloween" et argument som fungerte her i år, så i all vår frekkhet har vi sjekket med en familie i nabolaget om de kunne gå sammen i det minste, og var så heldige at snuppa vår ble invitert dit til spising og kos først til og med.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:49   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo bare å høre med noen, må jo ikke utbrodere så veldig vel?

Gammel 30-10-09, 09:59   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det er jo bare å høre med noen, må jo ikke utbrodere så veldig vel?

Samme tenkte jeg. Kjør på!

Gammel 30-10-09, 10:07   #10
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville aldri jugd når jeg ba de. Så utrolig mye verre de som blir bedt kommer til å føle seg om de får vite sannheten senere. Da hadde ihvertfall jeg følt det som om jeg bare kunne blitt bedt hvis ingen andre kunne.

Gammel 30-10-09, 10:23   #11
LittLemen

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg ville aldri jugd når jeg ba de. Så utrolig mye verre de som blir bedt kommer til å føle seg om de får vite sannheten senere. Da hadde ihvertfall jeg følt det som om jeg bare kunne blitt bedt hvis ingen andre kunne.

Jeg ville heller ikke løyet, altså, men heller sagt noe sånt som "Vi tenkte det kunne være gøy å ha en liten halloweenfest - vil dere komme?" enn "familien XX ble syke, så vi tenkte vi kunne invitere dere i stedet"

Gammel 30-10-09, 10:28   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Jeg ville heller ikke løyet, altså, men heller sagt noe sånt som "Vi tenkte det kunne være gøy å ha en liten halloweenfest - vil dere komme?" enn "familien XX ble syke, så vi tenkte vi kunne invitere dere i stedet"

jeg ville ikke formulert meg som i den siste setningen altså, men jeg ville nevnt hvorfor innbydelsen kom så seint.

Gammel 30-10-09, 10:30   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde kjørt på og invitert noen andre jeg; dere trenger ikke si så mye om grunnen for det i det hele tatt - jeg hadde blitt veldig glad for en slik invitasjon, kort frist eller ikke.

Gammel 30-10-09, 10:31   #14
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Må ærlig innrømme at jeg ikke synes en slik invitasjon høres så veldig bra ut.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 10:32   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg hadde kjørt på og invitert noen andre jeg; dere trenger ikke si så mye om grunnen for det i det hele tatt - jeg hadde blitt veldig glad for en slik invitasjon, kort frist eller ikke.

Enig!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 10:33   #16
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Jeg er nok for ærlig for mitt eget beste skjønner jeg.

Gammel 30-10-09, 11:09   #17
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Takk for masse innspill. Da har jeg sendt melding og invitert, uten å nevne noe om annen syk vennefamilie. Vennene som nå er invitert er likestilt med de vi ba først, like gode venner alle sammen. Vi måtte bare velge pga plassmangel.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.