Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 15:20   #601
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hvor ligger Møbelgalleriet i Kristiansand?

Skippergata.

Gammel 17-10-09, 00:27   #602
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Min mann sa også i dag at han ville prøve å lage. Vi sto på den herlige interiørbutikken rett overfor gata til Indiska i Trondheim i dag og siiikla på både trær, panton stoler, osv osv....... såå mye kult der!..

Jaja, d ble en kopp til i mummikopp samlinga om ikke annet

Gammel 17-10-09, 01:59   #603
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Det var dyrt!! Jeg har akkurat vært i kontakt med butikk her og de skal ha 3000,- for det store og 2 400,- for det lille - dyrt nok, men den prisen du oppgir er jo helt rå!

Nu vel, i ren frustrasjon iom. jeg ikke har så mye penger å bruke på dette akkurat nå, så har jeg til min tømrermann som skal ta med seg to egnede plater hjem fra jobb i dag - tenker å tegne på trær selv og få han til å kutte de ut, så sprayer jeg med Bengalac tenker jeg. Tror det kan bli bra, det skader i allefall ikke å prøve!!

3000? Seriøst?
Jeg som akkurat har punget ut... jaja.. får virkelig koooose meg med herligheten da

Det værste med dem, om jeg får være så ærlig, er jo at de ikke er spesielt pene når det henger klær på dem, det er når de er nakne at de ser aller best ut. Fordelen er jo at man da sørger for å rydde bort alle jakkene man ikke bruker

Fikk forresten FL/Y-lampa til podens rom denne uken, men da jeg tok den opp av esken og så på den var den full av riper og hakk... slik skal den da vel ikke være?
Har venta i over to mnd. på den, så jeg synes det er litt surt å måtte drasse den tilbake til butikken og sikkert vente en liten evighet på en ny lampe.
De er ikke så gode på servicen når man handler småtinger på Interia (trondheim, den interiørbutikken på andre siden av gaten for Indiska ). Bryteren på Bourgielampa vår gikk heden da den var ett drøyt år gammel, visstnok ett kjent problem, og da gikk det over tre måneder før vi fikk en ny)

Gammel 17-10-09, 16:02   #604
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Om 4-6 uker kommer denne samt en lillebror med to seter til å stå i stua mi - i rødt:

Gammel 17-10-09, 22:12   #605
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal få ny do til bursdagen min! Hvis vi velger rimeligste løsning blir det nok penger til dusj og vask også, så da er badet i kjelleren ENDELIG ferdig. Det ble påbegynt på 80-tallet.

Design er ikke så fryktelig viktig, men det må dessverre bli gammeldags gulvstående do, siden røropplegget ble laget for 25 år siden. Vi prøver å finne en billig, liten vask med tilhørende enkelt speil og skap under, og så et buet dusjkabinett ca 80*80. Hadde jeg fått velge helt fritt, uavhengig av pris, hadde det blitt et kabinett på 80*100 e.l., men det koster jo dobbelt så mye.

Badet var støpt, det elektriske var lagt opp, og rørene var i orden. Budsjettet vårt på gulv, vegger, tak og innredning var i utgangspunktet 10 000, og er nå økt til 15 000. Det ser det ut til at vi klarer å holde oss innenfor.

Gammel 23-10-09, 01:09   #606
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny seng til knerten:

Og nytt sengetøy siden han nå er over på vanlig dynestørrelse:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 23-10-09, 17:41   #607
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg kjøpt denne lysestaken, eller disse stakene (iom det er tre bokstaver til fire lys) og sinktall til lysinstallasjonen jeg skal lage til advent:

Gammel 23-10-09, 22:32   #608
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag har jeg kjøpt denne lysestaken, eller disse stakene (iom det er tre bokstaver til fire lys) og sinktall til lysinstallasjonen jeg skal lage til advent:

Hvor har du kjøpt dem?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 24-10-09, 00:01   #609
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvor har du kjøpt dem?

Hansen & Co, en lokal butikk i Kr.sand. Det er Madam Stoltz design, som sikkert er å få tak i andre steder også - i litt chabby chic interiørforretninger etc.

Gammel 24-10-09, 19:32   #610
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sofa! Det er denne, i samme stoff, men i lysegrått:

11. november kommer herligheten!

Gammel 24-10-09, 19:36   #611
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Og ja, også glemte jeg nesten Aeroccino'en fra Nespresso:

Gammel 25-10-09, 21:27   #612
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Ny lampe fra Bohus:

Gammel 25-10-09, 22:49   #613
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ah, me like lampen, Spoon - er på jakt etter noe lignende, så jeg må kanskje legge turen om Bohus!?

Gammel 26-10-09, 22:12   #614
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

følger med her

M&S er ikke aktiv  
Gammel 27-10-09, 00:46   #615
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Nydelig lampe!

Jeg har vært på casa party ikveld og kjøpt kairo vindustelysestaker og lykt... i grå FIiint!

Gammel 27-10-09, 10:29   #616
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten har fått nattbordslampe. Nå gjenstår det bare å finne nattbord.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-10-09, 10:37   #617
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Å, den var fin, søt og tøff på én og samme tid, kokos!!

Gammel 27-10-09, 10:38   #618
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Å, den var fin, søt og tøff på én og samme tid, kokos!!

Jepp. Den minner meg om smurfene. Knerten digger den, lett å slå på og av plast så ingenting som går i tusen knas. Også er det halogenpære så den blir ikke så varm heller.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 12:56   #619
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Lysestaker til vinduskarmen på kjøkkenet

Gammel 29-10-09, 19:04   #620
salander
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2009
salander har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har hvite stoler til. Har grå vegger i spisestua og hvite møbler. Jeg synes det har blitt veldig fint. Der vi bodde før hadde vi både hvite vegger og hvite møbler, og det ble litt kjedelig.

Sånn har vi det:

Hvor har du kjøpt dette bordet? Akkurat noe slikt jeg har vært på jakt etter.

salander er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.