Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 13:40   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Det var heldig, Dronningen - tøff kjole!

Jeg har tilbrakt lunsjpausen i Hegdehaugsveien, hvor jeg har skeiet ut med en altfor dyr bursdagsgave til meg selv hos Mette Møller. Skjørtet er fantastisk fint på, nydelig farge, varmt og godt og veldig meg.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:42   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nydelig skjørt Elinblu

Gammel 29-10-09, 13:43   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det blir fort dyrt å bruke tid i Hegdehaugveien, ja.
Nydelig skjørt, Elinblu!

Gammel 29-10-09, 13:46   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det blir fort dyrt å bruke tid i Hegdehaugveien, ja.

He-he, de fleste butikkene der går jeg aldri inn i engang, men akkurat Mette Møller er jeg svak for. Veldig.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 18:13   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har tilbrakt lunsjpausen i Hegdehaugsveien, hvor jeg har skeiet ut med en altfor dyr bursdagsgave til meg selv hos Mette Møller. Skjørtet er fantastisk fint på, nydelig farge, varmt og godt og veldig meg.

Det skjørtet var lekkert! Jeg har akkurat oppdaget denne butikken selv - farlig nær jobben. Har sukket etter denne kjolen lenge:

Men da jeg ikke klarte å motstå den lenger, og tok den med i prøverommet, viste det seg at str 42 var for trang. (Vanligvis bruker jeg 38.) Og da ble jeg sur. Hva er dét for latterlig små størrelser?

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 18:36   #6
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Denne hang på restestativet til 700,-, så den ble med hjem. I to str mindre enn jeg pleier å bruke. *Me like*
Det er Didrikson Thelma, forresten.

Vind er ikke aktiv  
Gammel 31-10-09, 19:42   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne:

... denne:

BH og truse fra samme kolleksjonen, men bildene ble så store.

Samt over-knestrømper med silkesløyfe på.

Disse Buffalo-støvelettene prøvde jeg, og de blir med meg hjem i nær fremtid:

Sist redigert av Claire : 07-11-09 kl 19:16.
Claire er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 16:27   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er bare så lekkert.
Er jeg skikkelig ufin som spør hva det koster?
Kunne tenke meg det i julegave til meg selv.

Gammel 01-11-09, 22:52   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det skjørtet var lekkert! Jeg har akkurat oppdaget denne butikken selv - farlig nær jobben. Har sukket etter denne kjolen lenge:

Men da jeg ikke klarte å motstå den lenger, og tok den med i prøverommet, viste det seg at str 42 var for trang. (Vanligvis bruker jeg 38.) Og da ble jeg sur. Hva er dét for latterlig små størrelser?

Ja, den der er latterlig liten i størrelsen, nesten på grensen til feilmerket (også ifølge damen i butikken). Det grønne skjørtet, derimot, er litt stort i størrelsen. Tror Mette Møller generelt går for ha å litt små størrelser. (Nydelig kjole, forresten, jeg har selvfølgelig også prøvd den. )

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er bare så lekkert.
Er jeg skikkelig ufin som spør hva det koster?
Kunne tenke meg det i julegave til meg selv.

Det kostet 1380, tror jeg - egentlig laaangt over mitt nivå.

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.