|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Burtrening av hundTantes storvofs lå fint i buret sitt med åpen dør kun hvis han fikk yndlingskosebamsen sin med seg. Så kanskje en kjekk leke i Pelsen sitt tilfelle?
![]() |
#42 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burtrening av hundMira sover i bur med døra igjen. Hun elsker buret sitt. Hun er 2 år nå. Vi har det i en krok og har teppe over. Det har hun gjort siden hun var valp.
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundJamsen til tante. |
![]() |
![]() |
#44 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Burtrening av hundVi fikk engang låne et flybur av en politimann.
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundJa, Mams det er et poeng at det ikke skal være for stort. Det er bare jeg som er litt pinglete. |
![]() |
![]() |
#46 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Burtrening av hundUhm, altså bur skal ikke være stort når det er transportbur. Men om det skal være sovebur så gjør det jo ingenting om det er litt for stort. Det går jo ikke på sikkerheten løs om buret er for stort når det er være hjemmeburet.
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hund
Sånn tenker jeg også, men det buret han har er rimelig stort og det jeg skal hente er litt større. |
![]() |
![]() |
#48 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Burtrening av hundJeg tror ikke det er udelt negativt når vi snakker Pelsen altså, han er jo tross alt vant til masse plass.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundJa, gode gud. Den lille flisa altså, tenk å banke store Jamsen. Kanskje han må skifte navn til Killer? |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hund
Det kan faktisk vise seg å være en god ting, er det ikke det vasker jeg det bare. :enkelt: |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundHan sov med døren lukket. Fordi jeg ikke vil at han skal bykse ut, får han kommando når det er ok å komme ut. Jeg fikser ikke den stressingen. Han var stress slikker så til de grader når han kom og roterte bokstavelig talt rundt sin egen akse. Nå er han langt roligere. |
![]() |
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundHan er ikke så kjapp med å endre vaner og uvaner denne Pelsen min. Tester min tålmodighet rett og slett. |
![]() |
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hundJeg hadde digget det om han hadde hukommelse som var litt bedre enn en gullfisk. Det skal sies at han ble liggende i bilburet, dog under kommando men til slutt la han seg ned der inne med åpen dør, da fikk han frikommandoen. Dette går veien. |
![]() |
![]() |
#58 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burtrening av hundHan var veldig flink i sta da synes jeg. Det skal han ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Passiv
|
![]() Sv: Burtrening av hund:fniser: |
![]() |
![]() |
|
|