Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Burtrening av hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 19:06   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Burtrening av hund

Har ingen gode råd. Jeg bare kom på å tenke på Pelsen da han fikk øye på bilene da du og m^2 og jeg var i skauen og han ikke ville reise i den dumme bilen igjen. Jeg hadde aldri klart å stå for den sjarmen han oppviste da han satte seg i bushen med verdens mest bestemte uttrykk altså.

"Eg - eg skal ikke kjøre mere bil eg. No ska eg sitte her, lamme de trivelige guttene. Det bli stas."

Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 19:09   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Burtrening av hund

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Har ingen gode råd. Jeg bare kom på å tenke på Pelsen da han fikk øye på bilene da du og m^2 og jeg var i skauen og han ikke ville reise i den dumme bilen igjen. Jeg hadde aldri klart å stå for den sjarmen han oppviste da han satte seg i bushen med verdens mest bestemte uttrykk altså.

"Eg - eg skal ikke kjøre mere bil eg. No ska eg sitte her, lamme de trivelige guttene. Det bli stas."

Da han kom i heimen var han så redd for bilen at han angsbeit for å slippe. Han måtte bæres inn i bilen, en knurrende og glefsende pels. Så nå er han jo "glad i bilen" i forhold.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.