Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 08:44   #26
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?

Jeg skjønner at jeg må følge med som en hauk!

Jeg gikk innom for å sjekke at foreldrepengesøknaden var riktig, og for å sjekke krav til hva mor gjør under fedrekvoten. Jeg fikk ikke noe særlig hjelp på kontoret der. Først så står man jo i kø i evigheter for å komme inn til en kundebehandler. Så skjønner hun ikke norsk. Sorry, det høres rasistisk ut, og jeg er ikke rasist, men hun skjønte faktisk ikke norsk! Fikk helt fjerne svar på det jeg spurte om. Så da måtte jeg snakke kjempesakte, tydelig og på barnenivå, da skjønte hun hva jeg spurte om. Men det kunne hun ingenting om. Enda hun satt og skulle ha samtaler om NAV Trygd. Men hun kunne skrive ut informasjon til meg fra nav.no, da!

Etterpå spurte jeg om sykepengene mine, og da viser det seg at joda, jeg hadde bare fått utbetalt til 14.10 (da forrige sykemelding gikk ut). Jeg forklarte at jeg hadde sendt inn den nye, og hun så at de hadde mottatt den. Dessverre tar det to uker () å få lagt den inn i systemet, så jeg kunne ikke få penger før de hadde fått lagt den inn. Er det mulig, sier bare jeg...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.