Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er den beste julegaven du har fått?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 17:54   #21
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den beste julegaven du har fått?

Billett til New Zealand fra mine foreldre

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 17:58   #22
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det er flere ting jeg har satt veldig, veldig pris på.

Når jeg var 13-14 år fikk jeg egen telefon på rommet mitt av mamma og pappa. Det var STORT, jeg hadde ønsket meg det inderlig lenge. (Dette var jo før mobilen ble allemanns-eie. )

Ble også veldig glad for diamantringen i hvitt gull jeg fikk av mannen første julen vi var sammen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 18:06   #23
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det er en kjøkkenmaskin, kitchen aid. Det er en sånn brun jeg fikk til jul i fjor av mannen.

trodde det var bilen Ford Ka du mente

Gammel 23-10-09, 18:08   #24
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Pengebeløp til en veldedig organisasjon.

Gammel 23-10-09, 18:19   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk eget stereoanlegg til å ha på rommet julen da jeg gikk i femte klasse - 1980 må det ha vært? Jeg ble så glad at jeg begynte å stortute. Jeg elsket musikk og det var så kjipt å sitte nede i stuen og hysje på alle.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 19:01   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Da jeg var 15-16 år kjøpte foreldrene ,mine en hundevalp til meg og broren min,
DET var stort det....hadde vel mast om det halve livet mitt.
Det var faktisk like stas med henne alle de 16 årene hun levde....

Ellers så fikk jeg en uventet julegave av mannen min for et par år siden,
vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre pga litt store kjøp til hjemmet rett før jul.
Han lurte meg med å putte billetter til storbyferie inni en kakeform og jeg
ble så glad at nesten begynte å gråte, ikke bare for selve turen, men at han hadde
tenkt på OSS og ordnet barnevakt osv. at han hadde jobbet så mye den siste tiden
og at jeg hadde måtte ta ungene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:37   #27
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Rett etter jeg og mannen hadde blitt sammen, fortalte jeg han om diverse ting og tang fra oppvekten min.
En dag kom han med en svær, flat pakke. Inni der var det et maleri av "Soria Moria".

Med et kort der det sto; "Jeg skal sørge for at du en dag kommer deg til eventyrriket".

Det er det søteste jeg har hørt på lenge

Gammel 23-10-09, 21:42   #28
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det aller fineste jeg har fått er en gave jeg fikk av bestemor helt utenom jul og bursdag, nemlig en babydukke. Det var på den tiden "alle" hadde fått babydukker. Vi hadde ganske lite penger, og selv om jeg ikke led noen nød fikk jeg aldri sånn som "alle andre fikk". Så kom bestemor med en babydukke til meg og en til søsteren min, og det var helt fantastisk.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:59   #29
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ei djembe.

Sist redigert av Didjeridust : 23-10-09 kl 22:17.
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:05   #30
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

En rattkjelke. Svart Stiga rattkjelke med gulldetaljer. Den hadde jeg mye gøy med.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:15   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Pengebeløp til en veldedig organisasjon.

Alvorlig?

Jeg fikk en skrikedukke da jeg var 7, et lite orgel (kjøpt brukt) da jeg var 9, Comandore 64 da jeg var 12 (tror jeg) og stereoanlegg da jeg var 13. Alle disse var gaver jeg ble veldig glad for.

For 2 år siden fikk jeg hjemmestrikkede Liverpool-votter (egenlaget mønster) av Inagh her på FP + et nydelig smykke (et svart hjerte), og det er nok en av de de flotteste (og mest personlige) gavene jeg har fått.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:25   #32
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

I en dårlig råd periode kjøpte søsteren min en notatbok som hun skrev mange sitat og dikt inni med gråblyant. Den var veldgi enkel og veldig fin, og jeg finner ofte noen ord der jeg kan skrive i kort etc. Veldig fin gave!

Ellers er jeg veldig glad i duken bestemor sydde med julemønster :-)

I år hadde jeg vært evig takknemmelig for en KA jeg også........ :drømme:

Gammel 23-10-09, 22:38   #33
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

007

Alvorlig, ja. Jeg trenger ikke ting, men er glad for at folk som trenger pengene får dem. Synes det er en uting at de fleste rundt meg heller vil gi og få ting de ikke trenger enn å gi til dem som har for lite.

Gammel 23-10-09, 22:41   #34
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007

Alvorlig, ja. Jeg trenger ikke ting, men er glad for at folk som trenger pengene får dem. Synes det er en uting at de fleste rundt meg heller vil gi og få ting de ikke trenger enn å gi til dem som har for lite.

Veldig edelt, nobelt og PK.

Gammel 23-10-09, 22:42   #35
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Veldig edelt, nobelt og PK.

Noe galt i det?

Gammel 23-10-09, 22:43   #36
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Noe galt i det?

Neida.

Gammel 24-10-09, 17:10   #37
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nintendo som jeg fikk nårjeg var lita, hadde ønsket meg det lenge.Å en sykkel, det var den eneste nye sykkelen jeg fikk, alle andre sykkler arvet jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:10   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker bare de gangene jeg ble skuffet ... Sånn som den første gangen jeg fikk boblejakke til jul og ikke leker ... Eller den gangen jeg pakket opp en stor, flott hard pakke, med spennende hyssinger, plasttrekk og metallbeslag, som viste seg å bare være en dukke-lekegrind. Jeg følte meg ferdig med dukker på det tidspunktet, og man kunne jo liksom ikke gjøre noe med den, den bare sto der. Og så fikk jeg Geni av mamma og pappa til 16-årsdagen. Jeg tolket det som om de skulle illustrere et poeng, men jeg syntes det var kipt. I ettertid lurer jeg imidlertid på om det skyltes at mamma hadde glemt bursdagen min eller noe - I wouldn't be surprised.

Men jeg sporer av ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.