|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Vil du heller være dum eller mentalt ustabil? | |||
Jeg foretrekker å være dum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 30,70% |
Jeg foretrekker å være mentalt ustabil |
57 | 50,00% |
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet |
22 | 19,30% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?Er man dum nok, så vet man ikke at man er dum. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Mentalt ustabilitet tror jeg kan smerte mange. Utfra det resonnementet ville jeg heller vært dum. Sist redigert av Imma : 21-10-09 kl 22:07. Årsak: Akutt dysleksi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?
Smerte er en del av livet, på godt og vondt. Da mener jeg at smerten på en måte kan forsterke følelsen av å være til, av å leve. Samtidig som smerte selvsagt ikke må bagatelliseres eller banaliseres for dem som lever i konstant smerte.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?Tja? Det spørs hvor dum eller hvor mentalt ustabil man snakker om. Og hvordan man er mentalt ustabil. Jeg vil heller være lykkelig (og uvitende) dum, en ulykkelig ustabil. Setter lykke foran forstand tror jeg.
![]() |
|
|