Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du heller være dum eller mentalt ustabil?
Jeg foretrekker å være dum 35 30,70%
Jeg foretrekker å være mentalt ustabil 57 50,00%
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet 22 19,30%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 22:01   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Er man dum nok, så vet man ikke at man er dum. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Mentalt ustabilitet tror jeg kan smerte mange. Utfra det resonnementet ville jeg heller vært dum.

Sist redigert av Imma : 21-10-09 kl 22:07. Årsak: Akutt dysleksi
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 06:40   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Er man dum nok, så vet man ikke at man er dum. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Mentalt ustabilitet tror jeg kan smerte mange. Utfra det resonnementet ville jeg heller vært dum.

Smerte er en del av livet, på godt og vondt. Da mener jeg at smerten på en måte kan forsterke følelsen av å være til, av å leve. Samtidig som smerte selvsagt ikke må bagatelliseres eller banaliseres for dem som lever i konstant smerte.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 07:06   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja? Det spørs hvor dum eller hvor mentalt ustabil man snakker om. Og hvordan man er mentalt ustabil. Jeg vil heller være lykkelig (og uvitende) dum, en ulykkelig ustabil. Setter lykke foran forstand tror jeg.

Men skulle jeg være "dum", da snakker vi skikkelig dum, as in aner ikke at man egentlig er det. Ikke bare dummere enn de fleste andre. Da ville jeg heller være litt mer ustabil enn de fleste.

Men det verste måtte være å være mentalt ustabil i den forstand at man er plagsom for omgivelsene. I form av ondskapsfull etc. Neitakk. Da tar jeg dum hvilken dag som helst.

Konklusjon? Kan ikke svare på spørsmålet. Jeg forstår spørsmålet, men ingen alternativer passer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.