Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Italia med to små

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 15:17   #9
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Italia med to små

Vi skal til Nord-Italia vi også i sommer (barn på 10 og 2). Flyr til Milano og så har vi 16 dager som jeg prøver å pusle sammen til en deilig ferie

Vi var i Peschiera del Garda (ved Gardasjøen) for noen år siden og der var det nydelig! Har også hørt mye pent om Sirmione som ligger i nærheten. Tror både Gardasjøen og Comosjøen er gode tips til en litt roligere ferie.
Peschiera var en liten by med fine butikker, små kafeer og gode restauranter. Vi hadde bil og kjørte til fantastiske Gardaland (fornøyelsespark) noen km unna, samt en safaripark der man kan kjøre med bilen blant alle dyrene. Sikkert veldig spennende for din eldste.
Dette er en fin side for å finne ut om Gardasjøen og omegn

Jeg har vært i Nord-Italia på jobb en del ganger, og en annen fin by er Trento. Heller ikke så kjempestor, men meget bra utvalg av shopping og mat. Jeg har bodd her og det var veldig bra.

Ferien vår består foreløpig av 1 hotellovernatting rett utenfor Malpensa-flyplassen, men jeg leter etter fine steder å bo til en grei penge ved Gardasjøen og Firenze-området. Vi har også vurdert en avstikker til Kroatia (nordlig del).
Finner du noe spennende på din søken må du sende meg et tips da Skal gjøre det samme tilbake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.