Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 23:45   #181
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Panserhjerte.

Den lover bra, og jeg har en lang nattevakt foran meg med tid til masse lesing

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 00:43   #182
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-10-09, 09:24   #183
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jentene fra Riyadh. Interessant for en skapfeminist som meg.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 10:13   #184
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Panserhjerte.

Den lover bra, og jeg har en lang nattevakt foran meg med tid til masse lesing

Så lenge ikke forfatteren påstår at det er en kirke på Tveita så

Jeg leser denne:

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 10:22   #185
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå leser jeg denne:

Gammel 21-10-09, 10:26   #186
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her ble det Jeg skal vise dere frykten av Nikolaj Frobenius.

Er den noe bra? Jeg vurderte å bestille den for lenge siden, men bestemte meg for å ta en annen bok. Har litt lyst å lese den, jeg elsker jo skrekk.

Gammel 21-10-09, 13:32   #187
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket Nattfåk, men denne er nesten enda bedre. Har ikke lest mer enn 80 sider, men gleder meg til hver gang jeg har anledning til å sette meg ned og lese litt. Takk til elinblu for lån av bok!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:19   #188
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er den noe bra? Jeg vurderte å bestille den for lenge siden, men bestemte meg for å ta en annen bok. Har litt lyst å lese den, jeg elsker jo skrekk.

Jeg synes den var bra, selv om den tapte seg litt mot slutten. Det gjør nesten alt jeg leser, så det er mulig jeg snart må innse at det er tålmodigheten min det er noe i veien med.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg elsket Nattfåk, men denne er nesten enda bedre. Har ikke lest mer enn 80 sider, men gleder meg til hver gang jeg har anledning til å sette meg ned og lese litt. Takk til elinblu for lån av bok!

Så fint at du liker den! Jeg hadde samme følelsen da jeg leste boka.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:21   #189
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje den over her også kunne vært noe for meg?

Gammel 21-10-09, 16:22   #190
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje den over her også kunne vært noe for meg?

Det tror jeg definitivt hvis du liker skrekk! Du kan få låne min hvis Divine vil sende deg den når hun har lest den ut.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:26   #191
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg definitivt hvis du liker skrekk! Du kan få låne min hvis Divine vil sende deg den når hun har lest den ut.

Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:28   #192
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Liker skrekk? Iset? Næææsj.
Du er en knupp! Jeg skal se etter den i bruktbua på lørdag, så gir jeg lyd om jeg ikke finner den der.

Gammel 21-10-09, 16:31   #193
bergenslabb
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
bergenslabb har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg likte skumringstimen veldig godt, og er vanligvis ikke så glad i krim, leser mest romaner. Har kjøpt nattefokk, gleder meg til å lese den. Skjønner den er bra ut i fra kommentarene her.

Nå skal jeg prøve meg på Gjenferdene i Breslau, men er litt skeptisk.

bergenslabb er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:35   #194
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Merk at den er på svensk, da, Iset - håper det går bra.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:37   #195
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Er den? Ah, jo det går nok greit det.

Gammel 21-10-09, 16:44   #196
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Er den? Ah, jo det går nok greit det.

Jeg hadde ikke lest en eneste svensk bok før jeg leste Nattfåk. Det var rart de første tre sidene, men så kom jeg inn i det.

Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 16:45   #197
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kan tenke meg det ja. Har lest noen danske bøker og det gikk fint.

Gammel 21-10-09, 18:34   #198
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat lukket permene for Panserhjerte og sorgen er stor over at det går lenge til jeg får møte Harry igjen. Synes Jo Nesbø skriver fantastisk krim, man føler føler at man er i nærheten av løsningen, og så glipper det.

Men hva skal jeg lese nå??

Gammel 21-10-09, 20:46   #199
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg leser klassikeren 1984.

-og jeg lurer litt på hvorfor den er en klassiker. *seig*

Vind er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 22:00   #200
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Jeg holder på med "Senor Pererino".

Thelma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.