|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Jeg syns det er et helt greit spørsmål jeg. Og det er ikek vanskelig å svare nei om de ikke ønsker det heller.
![]() |
#23 |
Glad
|
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Jeg liker katter, og hadde ikke hatt noe imot å få spørsmålet. Kanskje bedt om at de sponset Dyr Kattemat resten av levetida?
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Jeg vil ikke si det er et frekt spørsmål, men du verden så godt jeg hadde ledd om jeg hadde fått et slikt spørsmål sjøl, for litt snodig vil jeg nå si det er.
![]() |
#25 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Synes ikke det er frekt å spørre, og det skader da heller ikke, så spør i vei!
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Akkurat som i "runde 1" så synes jeg det spørs veldig på hvordan en spør hvor påtrengende det er. Frekt synes jeg ikke det er, om det spørres på en måte det er lett å avslå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det frekt å spørre om dette 2?Dette er et sprøsmål det etter min menig ikke er vanskelig å svare ærlig på. Og dermed synes jeg heller ikke at spørsmålet blir frekt eller pushy. Litt merkelig ja, men ikke så merkelig at det er vits å la vær å spørre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|