|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#242 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Lang legesamtale i dag om prøver tatt rett før dietten startet. Det var ... interessant tror jeg er det beste ordet jeg kan finne. Det var "mye merkelig" der, og mye som slett ikke var så bra. Noen verdier var "skyhøye". Men ingenting som er ensbetydende med noe, men ei heller ikke noe som kan utelukkes. En viss høna-og-egget-problematikk visstnok |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Han sover forøvrig fortsatt 10 timer i strekk og er blid og fornøyd. Eneste er at han er forferdelig sulten selv om han spiser mye, hvilket visstnok er bra. Han skal få mer olje og fett for å se om det hjelper på |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Passiv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Så utrolig bra at regimet virker. Jeg er så imponert over hva du har fått til. |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det høres jo både bra og ikke så bra ut, men mest bra syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:
I en periode går det sikkert bra. Går den å få fatt i som kaldpresset? |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg er så imponert over hva du får til og synes det er fantastisk at all innsatsen gir resultater!!
![]() |
![]() |
#249 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg er stadig innom - og jeg er stadig imponert - og jeg kommer nok til å forbli imponert over deg resten av mitt liv, m^2.
![]() |
#250 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Problemene med palmeolje TROR jeg er 1) miljøhensyn og 2) at den tåler oppvarming dårlig. Kald så bør det gå bra. TROR jeg, altså.
![]() |
#253 |
Live and let live
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dersom det står hydrogenert så skal man ikke ha den (palmeoljen).
![]() |
#254 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:har ikke brukt olivenolje overhodet (mulig jeg skrev vi har det, men det har jeg ikke, så da har jeg isåfall skrevet feil...). F mente på telefonen idag at "det ble hevdet den er full av oksalater", så da tester jeg den ut på lik linje med andre matvarer, etter førevar-prinsippet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Men... svinefett? Smult, lizzm?
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg har ikke tenkt å tyte han full med hverken smult eller palmeolje altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#258 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der er bare en myte som er populær som "forklaring" på at grisen er uren i Jødedommen og Islam. Grisen tisser som andre pattedyr, og har ikke mer "uhumskheter" i fettet sitt enn en ku. De færreste pattedyr svetter (det er nesten bare mennesker som temperaturregulerer på den måten), og ingen bruker det som måte å skille ut avfallsstoffer på... Haier skiller ut urinsyre i fettet og smaker derfor deretter, men grisen er ikke nærmere i slekt haien enn det kua eller du er.
![]() |
![]() |
#259 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#260 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Ok Ulvefar. Jeg måtte gjøre en research og fant følgende:
![]() |
![]() |
|
|