Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du blodgiver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 21:38   #141
Line
Just me

Line sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Er du blodgiver?

Jepp, jeg er blodgiver

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:45   #142
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg er blodgiver. Jeg sliter derimot med lave jernlagre, noe som gjør at det tidvis går lenge mellom hver gang jeg får gi.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:47   #143
BÆTTY
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
BÆTTY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

er bare 6 mnd karantene etter tatovering, så det går an å være blodgiver med tatovering.
Har hatt en blodgiver med en helt tatovert arm, føltes i grunnen rart å stikke i en tatovering...

det visste jeg ikke!! OK!!

BÆTTY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:07   #144
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja, jeg er blodgiver. Jeg sliter derimot med lave jernlagre, noe som gjør at det tidvis går lenge mellom hver gang jeg får gi.

Samme her..

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 00:19   #145
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er blodgiver men har ikke gitt noe på noen år pga svangerskap, fødsler, amming osv.

Må jeg ha ny godkjenning og ta nye prøver før jeg kan gi igjen?

Gammel 17-10-09, 08:45   #146
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, etter avbrudd grunnet baby er det nok bare å melde fra. (Så lenge du bor smme sted og det ikke er tre unger på rappen (mange år borte) i alle fall.

Jeg fikk timeinnkalling et år etter fødsel. Ammer fortsatt, ga jeg beskjed om, men det var altså helt vanlig timeinnkalling, så det er vel rett i gang igjen, når ammingen er over.

Gammel 17-10-09, 10:54   #147
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er alltiv noe i veien med blodet mitt. Enten har jeg født, eller blitt operert, eller gått på medikamenter som ikke er lurt, og i tillegg har jeg omtrent ikkeeksisterende jernlager så da er det visst ikke lurt å gi bort blod frivillig.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 11:08   #148
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nei, det er alltiv noe i veien med blodet mitt. Enten har jeg født, eller blitt operert, eller gått på medikamenter som ikke er lurt, og i tillegg har jeg omtrent ikkeeksisterende jernlager så da er det visst ikke lurt å gi bort blod frivillig.

Måtte inn og sjekke retningslinjene igjen jeg, og ser at jeg havner utenfor pga for lavt blodtrykk og kanskje også puls siden hvilepulsen min ligger på mellom 35-40. Men jeg kan jo overtale mannen til å vurdere det seriøst en gang til.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.