|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blodgiver?Jepp, jeg er blodgiver |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blodgiver?Ja, jeg er blodgiver. Jeg sliter derimot med lave jernlagre, noe som gjør at det tidvis går lenge mellom hver gang jeg får gi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Er du blodgiver?
det visste jeg ikke!! OK!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blodgiver?Jeg er blodgiver men har ikke gitt noe på noen år pga svangerskap, fødsler, amming osv.
![]() |
#146 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blodgiver?Nei, etter avbrudd grunnet baby er det nok bare å melde fra. (Så lenge du bor smme sted og det ikke er tre unger på rappen (mange år borte) i alle fall.
![]() |
#147 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er du blodgiver?Nei, det er alltiv noe i veien med blodet mitt. Enten har jeg født, eller blitt operert, eller gått på medikamenter som ikke er lurt, og i tillegg har jeg omtrent ikkeeksisterende jernlager så da er det visst ikke lurt å gi bort blod frivillig.
![]() |
#148 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er du blodgiver?
Måtte inn og sjekke retningslinjene igjen jeg, og ser at jeg havner utenfor pga for lavt blodtrykk og kanskje også puls siden hvilepulsen min ligger på mellom 35-40. Men jeg kan jo overtale mannen til å vurdere det seriøst en gang til.
![]() |
|
|