Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 12:06   #581
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Så morsomt! Hvilken farge har du på stolene? Vi har hvitt kjøkken (høyglanset hvitt) med lys benkeplate i tre (hvitlasert) og lyst parkettgulv. Lampen overbodet er også hvit så jeg har lyst på stoler med litt farge!

Har hvite stoler til. Har grå vegger i spisestua og hvite møbler. Jeg synes det har blitt veldig fint. Der vi bodde før hadde vi både hvite vegger og hvite møbler, og det ble litt kjedelig.

Sånn har vi det:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 12:16   #582
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var smart kokosbolle! Jeg savner det gamle ikeabordet som var helt firkantet med plass til to på hver side (pluss noen flere hvis vi slo det ut). Ja, ikke utseendet da, men utformingen. Hvilken størrelse er det på deres bord? 125x75 eller 175x75?

Gammel 14-10-09, 12:20   #583
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det var smart kokosbolle! Jeg savner det gamle ikeabordet som var helt firkantet med plass til to på hver side (pluss noen flere hvis vi slo det ut). Ja, ikke utseendet da, men utformingen. Hvilken størrelse er det på deres bord? 125x75 eller 175x75?

Vi har 2 stk. 175x75, rundt det får man plass til 10 stykker med god margin (3 på 175-siden og 2 på 150-siden), men vi var faktisk 11 rundt det på søndag. Det er selvsagt litt kjedelig for den som blir sittende med midten mellom bena, men bena er slanke, så det går tålelig greit.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 19:04   #584
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Hvilke stoler har du kokosbolle? Pris? sted?
Har så lyst på syveren stoler, men de koster jo liiitt da..

Debra er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 19:31   #585
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

De likna mistenkelig på Rondo-stolene fra Hilmers hus som vi har. Mener du koster et sted mellom 1500 og 2000 pr stykk, men er ikke helt bombesikker. Det er uansett mye bedre kvalitet på Rondo-stolene enn mer billigvarianter man får andre steder.
Der jeg jobbet før, så kjøpte de inn en drøss med sånne billige look-a-like-er, og de var helt forferdelige å sitte på. Kalde og harde.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 19:43   #586
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er Gilbert-stolene fra Ikea da, i kvalitet?? De er jo mer kantet enn syveren-stoler og look alike, men allikevel ganske fine synes jeg. Ikea er Ikea, men jeg har IKKE penger til å bruke 8-10 000,- på kjøkkenstoler, for å si det sånn!

Gammel 14-10-09, 19:43   #587
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint, kokos - rene ballsalen, jo.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 20:32   #588
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hvordan er Gilbert-stolene fra Ikea da, i kvalitet?? De er jo mer kantet enn syveren-stoler og look alike, men allikevel ganske fine synes jeg. Ikea er Ikea, men jeg har IKKE penger til å bruke 8-10 000,- på kjøkkenstoler, for å si det sånn!

Det står en haug med Gilbert-stoler på jobben og halvparten av de er det enten løs rygg på eller så mangler ryggen helt. *vilikkehaden*

Kokosbolle: så fint derer har det! Synes det ble veldig fint med hvite stoler til, når dere har grå vegger.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 21:30   #589
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så morsomt! Hvilken farge har du på stolene? Vi har hvitt kjøkken (høyglanset hvitt) med lys benkeplate i tre (hvitlasert) og lyst parkettgulv. Lampen overbodet er også hvit så jeg har lyst på stoler med litt farge!

Vi har disse fra IKEA på kjøkkenet, til hvitt klaffbord. De spriter opp litt, uten å bli grelle i det hele tatt.

Grattis med finfin sofa og kjøkkenbord!

Gammel 14-10-09, 22:01   #590
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også Rondo-stoler på kjøkkenet. Lys lys duse grønne. De har fått en del juling de snart 10 årene vi har hatt dem, men de holder jaggu ut.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-10-09, 09:23   #591
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Stolene våre heter Madsen og er fra Duka. Gode og sitte på (med litt svikt liksom), ikke harde. De kostet 800,- for 4 stykker på Smartclub, men jeg tror de har solgt de på Glasmagasinet også. Finnes i bjørk og svart også (og sikkert noen andre farger).

Kokosbolle: så fint derer har det! Synes det ble veldig fint med hvite stoler til, når dere har grå vegger.

Takk! Ja, det ble veldig mye bedre enn med hvite vegger til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 15-10-09, 12:41   #592
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Laget selv! Særlig!

Nei, det er kjøpt på Verket Interiør, men de har det flere steder - Room bl.a. Jeg har det lille treet (barna sitt) på motsatt vegg som man ser fra stuen. De er så fiiine! De finnes med gulvplate også, men de er mye finere vegmontert.

De er svenske - fra Swedese.

Har kjøpt et av de største til å ha på badet.

Gammel 15-10-09, 22:53   #593
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg vil også ha sånn tre

Gammel 15-10-09, 23:08   #594
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

*trommevirvel*

...og prisen på disse lekre trærne er??

Gammel 15-10-09, 23:35   #595
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

*trommevirvel*

...og prisen på disse lekre trærne er??

4400 for de store, 3000 og noe for de små.

Gammel 16-10-09, 11:48   #596
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Det var dyrt!! Jeg har akkurat vært i kontakt med butikk her og de skal ha 3000,- for det store og 2 400,- for det lille - dyrt nok, men den prisen du oppgir er jo helt rå!

Nu vel, i ren frustrasjon iom. jeg ikke har så mye penger å bruke på dette akkurat nå, så har jeg til min tømrermann som skal ta med seg to egnede plater hjem fra jobb i dag - tenker å tegne på trær selv og få han til å kutte de ut, så sprayer jeg med Bengalac tenker jeg. Tror det kan bli bra, det skader i allefall ikke å prøve!!

Gammel 16-10-09, 11:52   #597
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Her er en annen variant:

Det er et veggklistremerke, og kroker må skrus opp separat. Koster i alle fall under 1000-lappen. Men gjør-det-selv er nok enda billigere, og kan bli fint og personlig!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 14:23   #598
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var dyrt!! Jeg har akkurat vært i kontakt med butikk her og de skal ha 3000,- for det store og 2 400,- for det lille - dyrt nok, men den prisen du oppgir er jo helt rå!

Nu vel, i ren frustrasjon iom. jeg ikke har så mye penger å bruke på dette akkurat nå, så har jeg til min tømrermann som skal ta med seg to egnede plater hjem fra jobb i dag - tenker å tegne på trær selv og få han til å kutte de ut, så sprayer jeg med Bengalac tenker jeg. Tror det kan bli bra, det skader i allefall ikke å prøve!!

Var det på Møbelgalleriet i Kristiansand?For det er der jeg har kjøpt mitt.3000 kr for et stort tre.
Har du en fingernem mann kommer han fint til å klare å lage noe lignende.Men det har ikke jeg...derfor må jeg kjøpe et.

Gammel 16-10-09, 14:58   #599
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Var det på Møbelgalleriet i Kristiansand?For det er der jeg har kjøpt mitt.3000 kr for et stort tre.
Har du en fingernem mann kommer han fint til å klare å lage noe lignende.Men det har ikke jeg...derfor må jeg kjøpe et.

Jepp, Møbelgalleriet! Jeg er ganske fingernem av meg, og mannen med sitt yrke er ikke så værst han heller, så jeg tenker at dette bør vi kunne klare!! ...men jeg vet jo ikke!

Mannen er allerede satt på saken i allefall og skulle ta med seg to MDF-plater hjem fra jobb i dag, så da får vi se hva det blir til i helgen!

Sist redigert av Bomull : 16-10-09 kl 15:19.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 15:06   #600
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ligger Møbelgalleriet i Kristiansand?

LaBanga er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.