Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefale trafikkskole i Trondheim?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 22:24   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Pil

Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?

Takker og bukker for alle svar, og sjekker opp alle sammen.
Hører masse positivt om Heimdal trafikkskole...og masse negativt om enkelte andre, som ikke er nevnt her.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 23:35   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler virkelig Gjevik! Kjørte opp med de i sommer. De kan visstnok skilte() med laveste strykprosent på oppkjøring av alle trafikkskolene i byen

Gjevik har vel vært "popkjøreskolen" iallefall siden jeg gikk på vgs. og nesten alle jeg kjenner har kjørt opp med dem og vært så fornøyde, derfor valgte jeg dem!
Har to venninner som startet opp med tidl."Willys" nå "Wright" og de har jeg bare hørt dårlig om. Ene endte med å bytte kjøreskole til Gjevik (). Andre har fortsatt ikke kjørt opp. Det jeg har hørt om dem er at de er dårlig på å få progresjon i læringen, samt at noen av lærene der visstnok ikke er av de største pedagogene.

Pakker ville jeg forresten styrt unna. Det kan hende at man ender opp med å betale mer enn nødvendig. På Gjevik opererte de ikke med pakker også fikk man regning i posten for de kjøretimene man hadde hatt hver mnd. Sånn slipper man de virkelig store summene i ett jafs.

Gammel 13-10-09, 21:19   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg anbefaler virkelig Gjevik! Kjørte opp med de i sommer. De kan visstnok skilte() med laveste strykprosent på oppkjøring av alle trafikkskolene i byen

Gjevik har vel vært "popkjøreskolen" iallefall siden jeg gikk på vgs. og nesten alle jeg kjenner har kjørt opp med dem og vært så fornøyde, derfor valgte jeg dem!
Har to venninner som startet opp med tidl."Willys" nå "Wright" og de har jeg bare hørt dårlig om. Ene endte med å bytte kjøreskole til Gjevik (). Andre har fortsatt ikke kjørt opp. Det jeg har hørt om dem er at de er dårlig på å få progresjon i læringen, samt at noen av lærene der visstnok ikke er av de største pedagogene.

Pakker ville jeg forresten styrt unna. Det kan hende at man ender opp med å betale mer enn nødvendig. På Gjevik opererte de ikke med pakker også fikk man regning i posten for de kjøretimene man hadde hatt hver mnd. Sånn slipper man de virkelig store summene i ett jafs.

Månedtlig regning høres helt utmerket ut og gode pedagoger er det absolutt behov for. Gutten har ikke lærevansker, men mangler tillit til andre mennesker så det kan være en utfordring. Møter han noe han liker kan han klare det aller meste. Så må si jeg er spent.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.