|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?Jeg sitter litt med opplevelsen av at man ser på bloggorama som noe annet enn FP, og det synes jeg er litt rart. "Kom inn hit og bli kjent med oss." Burde det ikke være i forumet man blir kjent, sånn helhetlig? Også er bloggene et litt sært supplement for mer intime betroelser - eller hva man nå legger i bloggen sin? I dette bildet synes jeg skravletråd for forumet passer bedre ute i forumet, enn i bloggorama.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?Det er jo fritt frem for hvem som helst å starte en skravletråd i medlemssalongen eller i bloggen sin, enten bloggen nå er åpen eller lukket.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?
Jeg ser på blogorama som en del av FP, men jeg oppfatter det sånn at mange oppfatter det som en tildels annen del som det kan være vanskelig å komme inn i.
![]() |
|
|