|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Hvor ofte støvtørker du på soverommet? | |||
| Flere ganger i uken |
|
3 | 2,44% |
| En gang i uken |
|
23 | 18,70% |
| Annenhver uke |
|
24 | 19,51% |
| Hver tredje uke |
|
5 | 4,07% |
| En gang i måneden |
|
13 | 10,57% |
| Noen ganger i halvåret |
|
33 | 26,83% |
| En gang per år |
|
12 | 9,76% |
| Dustepoll! |
|
10 | 8,13% |
| Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Tørker støv ca annenhver uke når jeg skifter på senga. Har både kommode og nattbord i lite gjennomtenkt sort farge. Når det gjelder endagslinser så har jeg begynt å legge dem i et eggeglass etter at sambo så seg lei på "gravplassen" som tok hele nattbordet
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Vaskedamen er her en gang i uka, så jeg tipper det er ca en gang i uka. |
|
|
|
#63 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?En gang i uka!
|
|
|
#64 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Vi har vaskehjelp annenhver uke så da vaskes jo gulvet, men jeg tror ikke hun tørker støv andre steder enn i vinduskarmen. Det kan ha noe med at nattbord og kommode er overlesset med ting/klær, papirer, etc.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Støv fjerner vi, i alle rom. Sønnen reagerer på støv, likeså jeg. Han er allergisk mot støv og jeg er hjerte/lungesyk og får tung pust av bl.a støv og parfyme. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Etter å ha tømt hele soverommet før oppussing igår, så fant jeg ut at jeg burde støvtørke oftere! Alt skal bli så mye bedre bare vi får pusset opp |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Når hybelkaninene angriper tørkes de bort. Tørrmoppen farer nok over gulvet omtrent annenhver måned og ca 6. hver gang kommer den opp i høyden.
|
|
|
#69 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Har en mørk kommode som nattbord, og den blir utrolig fort støvete. Radioen også. Så minst annenhver uke på den + vinduskarmen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Jeg har vel i grunnen aldri bevisst tørket støv. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Jeg skal legge meg i et støvfritt og nyvasket soverom i kveld. Og med nytt sengetøy. |
|
|
|
![]() |
|
|