Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte støvtørker dere soverommet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte støvtørker du på soverommet?
Flere ganger i uken 3 2,44%
En gang i uken 23 18,70%
Annenhver uke 24 19,51%
Hver tredje uke 5 4,07%
En gang i måneden 13 10,57%
Noen ganger i halvåret 33 26,83%
En gang per år 12 9,76%
Dustepoll! 10 8,13%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 15:56   #61
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?

Tørker støv ca annenhver uke når jeg skifter på senga. Har både kommode og nattbord i lite gjennomtenkt sort farge. Når det gjelder endagslinser så har jeg begynt å legge dem i et eggeglass etter at sambo så seg lei på "gravplassen" som tok hele nattbordet

Gammel 04-10-09, 20:49   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vaskedamen er her en gang i uka, så jeg tipper det er ca en gang i uka.

Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:29   #63
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En gang i uka!
Da prøver både mannen og jeg å være flinke; tørker støv, evt. skifter på senga, samtidig som vi deler en flaske rødvin og koser oss litt i senga innimellom!
ANBEFALES!!!

Gammel 05-10-09, 00:11   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vaskehjelp annenhver uke så da vaskes jo gulvet, men jeg tror ikke hun tørker støv andre steder enn i vinduskarmen. Det kan ha noe med at nattbord og kommode er overlesset med ting/klær, papirer, etc.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 00:44   #65
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Støv fjerner vi, i alle rom. Sønnen reagerer på støv, likeså jeg. Han er allergisk mot støv og jeg er hjerte/lungesyk og får tung pust av bl.a støv og parfyme.

Det er ikke jeg som tørker støv på soverommene, men det blir gjort ofte.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 00:50   #66
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har hjelp, og de gjør det hver uke. Ihvertfall i vinduskarmen og på kommoden.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:07   #67
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha tømt hele soverommet før oppussing igår, så fant jeg ut at jeg burde støvtørke oftere! Alt skal bli så mye bedre bare vi får pusset opp (evig optimist)

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:11   #68
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Når hybelkaninene angriper tørkes de bort. Tørrmoppen farer nok over gulvet omtrent annenhver måned og ca 6. hver gang kommer den opp i høyden. Mer seriøst nekter jeg å ta det på soverommet gitt.

Sengetøy skiftes i teorien hver uke, men etter permisjonen og med enda mer jobbing enn før skjer det mellom 2. og 3. hver uke.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:19   #69
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har en mørk kommode som nattbord, og den blir utrolig fort støvete. Radioen også. Så minst annenhver uke på den + vinduskarmen.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:32   #70
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel i grunnen aldri bevisst tørket støv. Jeg hadde ikke kommet på det engang. Men vi har det rent altså. Kanskje det ikke er så nødvendig å tørke støv når man ikke har stæsj?

(Nå har jeg en au pair i hus som rer opp sengene våre hver dag. Det er nesten like eksotisk. Tidligere hadde vi vaskehjelp, og hun redde jo opp sengen etter å ha byttet sengetøy. Men å re opp sengen sånn til hverdags? Det gjør man jo bare hvis man skal ha visning. Ellers er det jo ikke noe poeng, man skal jo rote det til igjen snart allikevel. Men det er vel en annen diskusjon.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:46   #71
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal legge meg i et støvfritt og nyvasket soverom i kveld. Og med nytt sengetøy.
Og jeg har bursdag i tillegg . Hoho..

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:36   #72
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du venner deg fort til det, Monsoon.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.