|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDa har jeg også sendt mail til finnfirma og bedt om å bli slettet.
![]() |
#123 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg er ikke registrert der heller jeg. |
![]() |
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDa har jeg sendt en melding og bedt om at de sletter meg på Iam. Jeg har også bedt om at de sletter 10-åringen min. At en mindreåring er søkbar på den måten reagerer jeg sterkt på. Og så må jeg få mannen min til å ta kontakt med NetCom slik at vi får rettet opp der også...
![]() |
#126 |
Metallica!!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHvor i alle dager får de opplysningene fra?
![]() |
#127 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Fra 1881, fra gule sider, fra verv man har, fra partisiden om man har partitilhørighet osv. Du er jo ikke akkurat så veldig "hemmelig" så det er ikke rart om de har deg der. |
![]() |
![]() |
#128 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettNå er det debatt om iam.no på tv2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Pauset
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg syntes det er en forskjell på om man må lete opp informasjon om folk og det å gjøre den så lett tilgjengelig. Syntes det bør være valgfritt om man vil delta. Håper de gjør noe med lovverket snart, og fjerner skattelistene i slengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJoika: Måtte du registrere deg for å slette deg? Jeg fikk svadasvar tilbake på mail nemlig.
![]() |
#131 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg kjenner at jeg er bittelitt glad for iam, facebook, skattelister osv akkurat i dag og noen dager fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Metallica!!
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Ikke Iam (der var det forbausende lite informasjon om meg, og en del feil informasjon.
![]() |
#133 |
Pauset
|
Jeg er registrert på telefonkatalogen allerede. Det er ikke noe problem syntes jeg når man kan fjerne alle informasjon man vil. Jeg har fjernet alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Da er ikke storebror registrert der. Og jeg får ikke kontakt med Iam. Kanskje fordi Tv2 Hjelper deg akkurat hadde et innslag? Sjekker etterpå om de har fjernet meg også.
![]() |
#135 |
A friend with benefits
|
Okei, så da måtte du inn og redigere bort selv?
![]() |
#136 |
Pauset
|
Ja, men ettersom jeg da forsvant helt, og ikke ga fra meg noen informasjon eller rettigheter, så ser jeg ikke på det som noe problem ala iam.no. Tror telefonkatalogen har gjort det sånn for å slippe administrere ting så mye bare. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|