Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 12:33   #121
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett

Da har jeg også sendt mail til finnfirma og bedt om å bli slettet.

Gammel 28-09-09, 16:12   #122
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett

Da var jeg slettet fra finn firma.... jez så mye friheter folk tar seg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 19:19   #123
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er ikke registrert der heller jeg.

Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 21:17   #124
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm.. Er ikke på Iam, men på Finnfirma. Aner ikke hvor de har fått opplysningene om meg fra.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 23:09   #125
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg sendt en melding og bedt om at de sletter meg på Iam. Jeg har også bedt om at de sletter 10-åringen min. At en mindreåring er søkbar på den måten reagerer jeg sterkt på. Og så må jeg få mannen min til å ta kontakt med NetCom slik at vi får rettet opp der også...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 01:06   #126
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hvor i alle dager får de opplysningene fra?
Og hvordan i alle dager får de tak i hemmelige nr? Jeg er så rasende at jeg snart koker over!

Gammel 29-09-09, 09:00   #127
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvor i alle dager får de opplysningene fra?
Og hvordan i alle dager får de tak i hemmelige nr? Jeg er så rasende at jeg snart koker over!

Fra 1881, fra gule sider, fra verv man har, fra partisiden om man har partitilhørighet osv. Du er jo ikke akkurat så veldig "hemmelig" så det er ikke rart om de har deg der.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 19:09   #128
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Nå er det debatt om iam.no på tv2.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:05   #129
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes det er en forskjell på om man må lete opp informasjon om folk og det å gjøre den så lett tilgjengelig. Syntes det bør være valgfritt om man vil delta. Håper de gjør noe med lovverket snart, og fjerner skattelistene i slengen.

Gammel 30-09-09, 10:25   #130
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Joika: Måtte du registrere deg for å slette deg? Jeg fikk svadasvar tilbake på mail nemlig.

Gammel 30-09-09, 10:37   #131
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at jeg er bittelitt glad for iam, facebook, skattelister osv akkurat i dag og noen dager fremover
Jeg skal nemlig lete opp gamle klassekamerater fra 20 år tilbake.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 00:31   #132
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Fra 1881, fra gule sider, fra verv man har, fra partisiden om man har partitilhørighet osv. Du er jo ikke akkurat så veldig "hemmelig" så det er ikke rart om de har deg der.

Ikke Iam (der var det forbausende lite informasjon om meg, og en del feil informasjon. ), men dette andre. Jeg er ikke registrert med adresse på telefonnummeret mitt noen steder. Skal ikke være det i alle fall, bortsett fra dette finnfirmagreiene.

Gammel 01-10-09, 17:58   #133
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Joika: Måtte du registrere deg for å slette deg? Jeg fikk svadasvar tilbake på mail nemlig.

Jeg er registrert på telefonkatalogen allerede. Det er ikke noe problem syntes jeg når man kan fjerne alle informasjon man vil. Jeg har fjernet alt.

Gammel 01-10-09, 20:48   #134
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Da har jeg sendt en melding og bedt om at de sletter meg på Iam. Jeg har også bedt om at de sletter 10-åringen min. At en mindreåring er søkbar på den måten reagerer jeg sterkt på. Og så må jeg få mannen min til å ta kontakt med NetCom slik at vi får rettet opp der også...

Da er ikke storebror registrert der. Og jeg får ikke kontakt med Iam. Kanskje fordi Tv2 Hjelper deg akkurat hadde et innslag? Sjekker etterpå om de har fjernet meg også.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 11:33   #135
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er registrert på telefonkatalogen allerede. Det er ikke noe problem syntes jeg når man kan fjerne alle informasjon man vil. Jeg har fjernet alt.

Okei, så da måtte du inn og redigere bort selv?

Gammel 03-10-09, 02:15   #136
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Okei, så da måtte du inn og redigere bort selv?

Ja, men ettersom jeg da forsvant helt, og ikke ga fra meg noen informasjon eller rettigheter, så ser jeg ikke på det som noe problem ala iam.no. Tror telefonkatalogen har gjort det sånn for å slippe administrere ting så mye bare.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.