|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Dama har jo helt klart noen poenger, i forhold til helseaspektet ved å være overvektig, men det er noe med hvordan man sier det. Og at hun bruker slike ting for å fremme hvor fantastisk vakker og deilig hun er selv? Vel. Jeg synes heller ikke skinnmagre høner er spes. pent. Paul Anka er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen han heller, for jeg har akkurat lest et eller annet sted, at han var SÅ glad for å e n d e l i g ha fått en gutt |
![]() |
![]() |
#42 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Hun har vel ikke akkurat økt populæriteten rundt seg selv... :shallow:
![]() |
#43 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...
Hvis vi skal følge logikken hennes, så kan egentlig dette bare bety at hennes forrige mann nektet henne den sexen hun ville ha. For dette med å stille opp seksuelt uansett om man hadde lyst eller ei, mente hun jo (iallefall når hun ble pushet) gjaldt både kvinner og menn. Utroskap var forståelig i følge Anka dersom man ikke stilte opp.
![]() |
#44 |
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Jeg ble først kjempeprovosert over at hun hadde uttalt at hvis en mann ønsker det, så skal han få en avsugning av sin kone hver morgen. Så så jeg Paul Ankas minutt-opptreden på Skavlan og ble helt trist på hennes vegne. Urk. Hun tar seg sikkert godt betalt, men det gjør det virkelig ikke mindre trist.
![]() |
#45 |
weird
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Jeg synes det er fascinerende at en dame som for ikke så lenge siden ble arrestert for å ha vært voldelig mot mannen sin nå er selvutnevnt ekspert på hvordan menn skal behandles.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() |
#47 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Når jeg tenker meg om... Hun er en skam for alle ender rundt om i verden - hun burde ha hett Gås - Anna-dum-som-ei-Gås
![]() |
#49 |
Slumrende Ullteppe
|
Der sa du det!
![]() |
|
|