Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Bruksanvisning på sushi

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 16:06   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruksanvisning på sushi

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jentebarn liker sushi. Guttebarn vil ha biff. :datapunkt:

Guttebarn vil ha sushi, jentebarn vil ha kjøttkaker. :datapunkt2:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:07   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttebarn liker sushi. (Hvertfall laks og kokt scampi og lakserogn. Og tempura, mest pga. "skallet", tror jeg. Og rekechips.) Jentebarn finnes ikke. :datapunkt 3:

Gammel 02-10-09, 16:07   #43
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Smart Club har også god sushi.

Mine unger vil ikke tenke tanken på å smake engang SF.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:08   #44
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Jentebarn liker sushi. Guttebarn vil ha biff. :datapunkt:

Sitat:

Guttebarn vil ha sushi, jentebarn vil ha kjøttkaker. :datapunkt2:

Guttebarn og jentebarn vil IKKE ha sushi. De vil ha taco :datapunkt4:

Sist redigert av Obelix : 02-10-09 kl 16:15. Årsak: Padda kom meg i forkjøpet
Gammel 02-10-09, 16:10   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glittermannen greide å snappe meg av rett før jeg fortalte hva rogn var, og hadde tenkt til å dra inn både Nemo og kaviar. :morbid mamma: Sikkert lurt med tanke på reaksjonen til Glitterbarnet etter han var på sin første og eneste fisketur.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:11   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Guttebarn og jentebarn vil IKKE ha sushi. De vil ha taco :datapunkt3:

Hei, det er jeg som er datapunkt3, still deg i kø!

Gammel 02-10-09, 16:11   #47
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Guttebarn liker sushi. (Hvertfall laks og kokt scampi og lakserogn. Og tempura, mest pga. "skallet", tror jeg. Og rekechips.) Jentebarn finnes ikke. :datapunkt 3:

Enig. Hva er dette jentebarngreiene?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Smart Club har også god sushi.

Mine unger vil ikke tenke tanken på å smake engang SF.

Er det fordi de vet at det er rå fisk? Jeg tenkte nemlig å bare servere det som fisk med ris, og drøye til etterpå å si detaljene.

Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:12   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røkelaks er jo også rå på et vis.

Gammel 02-10-09, 16:12   #49
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt pikebarn spiser alt - inkl. sushi/sashimi. Guttebarnet mitt stilte seg tvilende til kald fisk. "Moooor, laksen min er ikke varm. :skingrestemme: "

Gammel 02-10-09, 16:13   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker heller ikke maki med den svarte tangen. Jeg har nå lært at jeg liker best sushi nigiri. Kjekt å vite.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:14   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hei, det er jeg som er datapunkt3, still deg i kø!

Gammel 02-10-09, 16:15   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Enig. Hva er dette jentebarngreiene?

Er det fordi de vet at det er rå fisk? Jeg tenkte nemlig å bare servere det som fisk med ris, og drøye til etterpå å si detaljene.

Bare fordi det er fisk.

Gammel 02-10-09, 16:15   #53
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og forresten, smilefjes, så har vi minst 2 sushirestauranter på min "utkant". Hvor mange er det på din?

minibolle mai 2012
Gammel 02-10-09, 16:19   #54
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og forresten, smilefjes, så har vi minst 2 sushirestauranter på min "utkant".

Det er ikke lenge siden de kom! Jeg var en av den enes første kunder, og jeg fikk superdeilig sushi. Jeg husker for noen år tilbake så hadde den ene restauranten på din utkant annonse for månedlig sushikveld i avisen.

Gammel 02-10-09, 16:21   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentebarn liker ris, soyasaus og wasabi. Guttebarn liker pølser. : datapunkt n+1:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:21   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er ikke lenge siden de kom! Jeg var en av den enes første kunder, og jeg fikk superdeilig sushi. Jeg husker for noen år tilbake så hadde den ene restauranten på din utkant annonse for månedlig sushikveld i avisen.

Månedlig sushikveld.

Men ja, sushien fra den rett ved togstasjonen er veldig bra.

minibolle mai 2012
Gammel 02-10-09, 16:25   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Men ja, sushien fra den rett ved togstasjonen er veldig bra.

Jepp, den ja! Og veldig hyggelig dame som driver den.

Gammel 02-10-09, 16:29   #58
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og forresten, smilefjes, så har vi minst 2 sushirestauranter på min "utkant". Hvor mange er det på din?

Innenfor sykleavstand så er det like mange som i Oslo.

Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:30   #59
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Innenfor sykleavstand så er det like mange som i Oslo.

Synes jeg ser smilefjes komme syklende med take away-sushi.

minibolle mai 2012
Gammel 02-10-09, 16:33   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Sa hun, som sykler til jobb i Oslo.

Hyyyysj - ikke avsløre nå da.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.