|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg gjentar det Inagh sa - jeg blir så glad hver gang jeg er innom denne tråden! Glad på deres vegne, glad for at det er mulig å lure seg frem til brukbare metoder, glad for at ting henger sammen, glad for en ny hverdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
superbruker
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:
![]() |
#163 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Du inspirerer meg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Bedreviter
|
Å, jeg er så utrolig glad på hans og dine vegne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Leser
|
Jeg er enig i at det er helt fantastisk, men hvis m^2 har noen som helst likhet med meg (NB! noe som jeg ikke aner om hun har!) så er hun i sjokk, og tenker bare "utrolig, utrolig, kan det virkelig være sant?" hele tiden.
![]() |
#169 |
Live and let live
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Et spørsmål til ang. oksolater: Har de jeg har oranget under noe å si?
![]() |
#172 |
Passiv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Denne tråden er så fin. |
![]() |
![]() |
#173 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dette er litt av en gladtråd.
![]() |
#175 |
Passiv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:All ære til en fantastisk mamma som får til dette for gutten sin! |
![]() |
![]() |
#176 |
Bør lage seg en tittel selv
|
GFCF er jo glutenfri/kaseinfri, så den følger jeg slavisk ja. SCD-dietten er den som ligger "i bunnen" for lillegutt, så jeg følger den også - slavisk (special carbohydrate diet). Og salisylater er noe jeg har en magefølelse på, som har vist seg å stemme så langt. O oksalater har vi fått beskjed om Sist redigert av m^2 : 01-10-09 kl 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Idag vandret jeg forøvrig inn med lillegutts kvasipizza lagd av guriland-så-mye-rart-litt-quiche-aktig og "saft" laget på kokt plomme, vann og litt søtning. Damene på SFO må jo tro jeg er GAL som diller med dette, men så lenge det hjelper...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Live and let live
|
![]() |
#179 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dette er altså så oppløftende og kjekt å lese!
![]() |
![]() |
#180 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det er så herlig å lese om bedringen til Lillegutt!
![]() |
|
|