Sv: Overgrepsbilder av barn
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Hvordan i alledager kom du til den konklusjonen?
Det skulle da være åpenbart. Du sier at du synes sex med dyr og sex med en bevisstløs person er det samme - jeg (og åpenbart Teofelia) synes det er enorm forskjell mellom disse to handlingene, fordi det er enorm forskjell på dyr og mennesker. Når du ikke synes det er forskjell, tyder det på at du har et annerledes syn på mennesker enn det jeg har, siden du likestiller bevisstløse mennesker med dyr.
Og det med homoseksualitet blant dyr ble ikke nevnt her som argument for at dyresex er OK, hvor har du det fra? Det med "dyrs preferanser" ble utelukkende nevnt fordi du påstod først at dyr bare har sex for å forplante seg, og deretter ga uttrykk for at homoseksuell oppførsel ikke finnes blant dyr. Det var et sidespor fra hoveddiskusjonen, og var ikke ment som et argument for hva som er greit å gjøre mot dyr. (At du utallige ganger har fått denne utstillingen på Zoologisk Museum "slengt på bordet" som rettferdiggjøring for sex med dyr finner jeg overraskende, for å si det mildt, men du må kjenne helt andre folk enn jeg gjør, i alle fall.)