Sv: Varmt, billig sted i mars-april?
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Hva med Puerto de Mogan? Ligger det litt avsides til? Blir det lett kjedelig? Det er jo ganske fint der, da.
Jeg var på Bahia Feliz den ene gangen jeg har vært der. Ikke et sted jeg vil tilbake til, men helt ok i en vinterferie. Hvis jeg skal tilbake, blir det om vinteren, ellers er det for langt, men jeg vil gjerne ha tips til steder som faktisk er ok. Maspalomas notert. Takk. 
Puerto de Mogan er en veldig idyllisk liten by, men det er dårlig strand der (konstruert av forholdsvis mørk lavasand) og skittent vann. Det finnes imidlertid et veldig flott hotellanlegg der som heter Cordial Mogan Playa. Lekkert sted, men forholdsvis dyrt å bo der ja....
Bahia Feliz har jeg vært en gang for hundre år siden og aldri igjen. Det ligger in the middle of nowhere mellom flyplassen og San Augustin og er totalt blottet for noe som helst sjarm. Det er blåsete og stranden er dårlig der.
Maspalomas har endel ok hoteller, men jeg synes kanskje det blir litt flatt og litt "hotell-ghetto" over det. Da synes jeg faktisk fortsettelsen på Maspalomas nede ved sjøen, Meloneras ,er langt finere. Der er det flotte hoteller, masse fine butikker og spisesteder og rolig, avslappet atmosfære.