|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaJeg kommer visst heller ikke inn på Skilpaddas pizzasnurr oppskrift. Skulle gjerne, da det frister å prøve noen slike i veslas matpakke. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
I mål
|
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaS sin matpakke idag bestod av tre brødskiver, eggerøre, cherrytomater og Biolaflaske. Jeg synes det er ganske enkelt og greit med noe av den typen for oss som fremdeles satser på brød som basis. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarna
Dette er en super side, som jeg bruker mye.
|
|
|
|
#64 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaJeg har en diger ladning av Skilpaddas pizzasnurrer i fryseren, og Snuppa fikk med seg en i barnehagen i dag. I tillegg fikk hun en yoghurt.
|
|
|
|
#65 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaI går laget jeg 3 små spyd med kylling, ost og oliven til henne, det likte hun. I dag ville hun ha spyd igjen, men med KUN oliven på. Så det fikk hun, i tillegg til et par store, hjemmelagde svinekjøttkaker.
|
|
|
#66 |
|
flisespikker
|
Jeg har lagt deg til på kontaktlisten, så nå skulle du komme inn.
|
|
|
#67 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaJa, har du sett.. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaJeg fikk testet pizzasnurrene i går, og både vesla, gubben (og en heldig kollega som fikk smake på matpakka hans i dag) og jeg synes de var kjempegode. Takk for oppskriften, Skilpadda. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Weeeee
|
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaMasse gode tips her!
|
|
|
#70 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaBaker en del scones i forskjellige varianter og legger i matpakken. Her er en bra link: http://www.scones.se/ |
|
|
|
|
|
#71 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Takk for link.
|
|
|
#72 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaJeg skulle gjerne ha hatt oppskriften på Skilpaddas pizzasnurrer..... noen som kan hjelpe?
|
|
|
#73 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også
|
|
|
#74 |
|
flisespikker
|
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaMandino, du har da tilgang til bloggen min. Og nå har lavendely det også.
|
|
|
#76 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaKan jeg også få oppskriften på pizzasnurrer? På forhånd takk |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaEt tips til grønt som har slått veldig godt an her i huset, er SøtPaprika. det ser ut som en kjempevoksen chili, men smaker da som søt paprika. 6-åringen elsker den og jeg må sende med en halv i matpakken hver dag.
|
|
|
#79 |
|
Originala
|
Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarnaVi har vanligvis bare kjipe brødskiver, men barna liker det. Ved siden av har de en boks med frukt og grønt, og den spiser de som regel godt av. Som regel har jeg i eple- eller pærebåter, en gulrot, paprika, agurk og druer. |
|
|
|
![]() |
|
|