Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 12:56   #741
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ferieklubb. Skal vi 5 reise i fellesferien så koster det vannvittig mye. Vi er liksom et barn for mye også i forhold til charterstandard, og da blir det enda dyrere. Jeg nekter å betale 50 000,- for en tur på 14 dager for oss fem i fellesferien. Nå har vi betalt 40 000,- for 7 uker ferie de neste 3 årene (flybilletter kommer utenom), og kan reise når som helst på året. Midt i fellesferien også om vi vil. Vi kan reise hvor vi vil i verden, med de to første ukene har vi bundet oss til å reise til et kjempeflott anlegg på Kreta. Ikke meg imot. Den standaren passer oss perfekt, for vi er garantert 3-romsleilighet og standaren er høyere enn charter med bl.a fullt kjøkken med oppvaskmaskin. Nå gjenstår det å se hvordan dette funker. Vi kommer til å bestille sommerferien så fort flybillettene er lagt ut i månedskiftet oktober/november.

Så spennende!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 08-09-09, 13:13   #742
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Italia i oktober! Noen som hadde hatt skrupler med å reise i uke 32 av et svangerskap?

Gammel 08-09-09, 13:36   #743
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Italia i oktober! Noen som hadde hatt skrupler med å reise i uke 32 av et svangerskap?

Jeg hadde i alle fall ikke hatt noen skrupler med det så lenge formen var grei og legen ikke hadde noen innvendinger om at det var noe risikosvangerskap. Selv dro jeg til Spania i uke 34-36, men måtte da ha med lege erklæring på når terminen var for å være sikker på at jeg kom med flyet hjem igjen.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 09-09-09, 15:25   #744
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Pegasos World i Tyrkia september neste år.

Men først København i november og Svalbard i april.

Gammel 10-09-09, 23:01   #745
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sitter ikke på billettene ennå men to uker ved Sunwing Resort Kallithea på Rhodos i august neste år er herved bestilt.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-09-09, 00:56   #746
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har billetter til 3 ukers reise i USA, hvorav en er cruise i Karibien.

Gammel 11-09-09, 10:48   #747
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg visst billetter til Color Fantasy i november også. Julebord.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 11-09-09, 10:49   #748
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Vi har billetter til 3 ukers reise i USA, hvorav en er cruise i Karibien.

Ja, det hørtes jo skikkelig vondt ut.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 20-09-09, 14:32   #749
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er billetter til Tenerife og Sunwings senter i Fañabé i februar bestilt.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-09-09, 14:48   #750
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Teller helgetur til Trondheim i november? jeg og min mann pluss et vennepar skal på ungeløs hotell helg tar fly, mye bedre en 7 timer på tog. Tog suger lut

Gammel 20-09-09, 14:51   #751
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har billetter til en helg i London i november, samt billetter til Cruise i karibien i oktober og november neste høst.

Gammel 21-09-09, 22:12   #752
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal til Bali i november, 3 uker. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg!!

Minty er ikke aktiv  
Gammel 21-09-09, 22:16   #753
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Danmark i høstferien har det blitt nå. Lalandia i Billund og Legoland.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 21-09-09, 22:19   #754
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Billetter til Danmark i høstferien har det blitt nå. Lalandia i Billund og Legoland.

Vi var der i sommer, trivdes veldig godt.

Vi skal til Kiel i høstferien, med Color Magic.

Maki er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 00:41   #755
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Åååå mitt drømmereisemål
Hadde en lærer på Ungdomsskolen som fortalte så levende fra Bali, så siden har jeg hatt lyst til å dra dit...

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Vi skal til Bali i november, 3 uker. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg!!

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 09:34   #756
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Åååå mitt drømmereisemål
Hadde en lærer på Ungdomsskolen som fortalte så levende fra Bali, så siden har jeg hatt lyst til å dra dit...

Da håper jeg du får mulighet til å reise en gang. Det er et fantastisk sted! Jeg har vært der før, så det skal bli spennende å komme tilbake til "gamle tomter".

Minty er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 16:05   #757
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Venninnetur med Color Magic i januar.
Familietur til Sunwing Resort Kallithea, Rhodos i juli.

Neados er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 18:23   #758
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kypros i juli på sunwing sandy bay.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 19:41   #759
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Til Sunwing Resort Kallithea, Rhodos, på søndag.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 22-09-09, 20:04   #760
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk vite i dag at vi skal til utlandet på seminar med jobben i april neste år. I 2008 var vi i Warszawa fra torsdag til mandag, og det var topp opplegg! Det er ikke klart hvor det blir ennå, så det gjenstår å se.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.