Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-09, 08:55   #381
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Helsvart i dag: sorte støvletter, sort strømpis, sort kjole. Skal i begravelse.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 09:33   #382
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Slim jeans, husker ikke merket og gidder ikke se, og svart singlet, fra HM.
Hjemme har jeg på meg rosa genser fra WOW, når jeg går ut skal jeg skifte til lilla fleecejakke av merket 24.
Skal til legen så jeg gidder ikke pynte meg.
Men skal jeg ta svarte eller grå støvletter?

Gammel 22-09-09, 10:19   #383
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du trenger ikke forskjellig farge på hele tunikaen. Det holder fint med noen kontraststriper.

Da er jeg redd jeg reduserer pasientlista her i bygda, hvis jeg dukker opp sånn på jobb.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 11:02   #384
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på meg min nye St. Martins-kjole! Svart strømpebukse og petrolfargede sko til.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 11:18   #385
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*Sukk*
En dag i klesskapet til Elinblu ...

Gammel 22-09-09, 11:25   #386
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeans med rosa mønster på baklommene.
Og denne toppen:

Gammel 22-09-09, 12:01   #387
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har på Lilla tunika i cord fra Lindex, sort tights og sorte ullsokker.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 14:24   #388
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Da er jeg redd jeg reduserer pasientlista her i bygda, hvis jeg dukker opp sånn på jobb.

Får unna litt ventelistepasienter da kanskje :løsningsorientert:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 14:49   #389
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I dag har jeg på meg min nye St. Martins-kjole! Svart strømpebukse og petrolfargede sko til.

Den kjolen er jo bare helt perfekt! både stilig til hverdag og fest *klesselger*

Jeg kunne godt tenkt meg en sånn flat mage som du - da har jeg helt klart ansett denne kjolen som verd hver krone altså!

Gammel 22-09-09, 15:15   #390
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Får unna litt ventelistepasienter da kanskje :løsningsorientert:

Ja, det hadde jo kanskje vært noe. Siden vi har eldrebølge akkurat nå.

Gammel 22-09-09, 20:51   #391
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens antrekk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:11   #392
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Heiko - jeg er ordendtlig, skikkelig og helt totalt ærlig misunnelig på antrekkene din.

Antrekk her - litt for upassen jeans, feil fasong og ekkel passform, men det var den som var ren. Lilla t-skjorte med v-hals.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:13   #393
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk Libra. Jeg fikser dem selv.

Den kjolen var virkelig flott Elinblu!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:14   #394
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tusen takk Libra. Jeg fikser dem selv.

Har fått med meg det. Og derfor blir jeg ekstra misunnelig, jeg greier ikke å sy en rett søm.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 23:45   #395
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt kjole og top på meg i dag, men det finner jeg ikke bilde på Liz Clairborne kjøpt i Singapore for tre år siden. Oransje blomster på skjørtet og oransje top og hvite sandaler med oransje remmer.

Nå har jeg på meg:

og

Jeg skal gå litt på tredemølle inne (har løpeforbud til hoften min er bedre).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:03   #396
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart kjole/tunika fra Lyst, sorte leggings, svarte støvletter (Ecco), grå cardigan og et mørkeblått(?) og hvitstripete skjerf.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:27   #397
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. I dag har jeg på en brun velourjoggedress med gulltrykk.

Skal skifte snart. Lover.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:29   #398
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde vært fotgrafert da jeg ankom jobben i dag - bringebærfarget i ansiktet, iført svett treningstøy inkl. ei gammel treningsbukse som viser seg å ha hull i ratata. Jeg nøyer meg med å vise til bildet fra mandag, for jeg resirkulerer antrekk i dag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:50   #399
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på meg møkkete jeans og en utslitt, svett t-skjorte. Nå har jeg tatt av arbeidshanskene, for jeg har pause. Vedkløyving.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 12:09   #400
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Odd Molly topp og mørkeblå olabukse fra Vero Moda. Buksa har hatt mange års pause i klesskapet og nå passer den igjen. Hurra!

Sist redigert av Isa : 23-09-09 kl 20:25.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.