Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Et tap for stortinget

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 16:42   #41
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Og hvilke saker som ikke er skandale forresten. Om en Frp-politiker mener seg utsatt for overgrep fra en annen Frp-politiker så får etter hva jeg har fått med meg umiddelbart den ene parten støtte. :gjett hvem: Kanskje man intuitivt regner med at en Frp-politiker alltid vil ha en grunn til å begå et overgrep, i motsetning til folk med annen hudfarge? (Nei, jeg tar ikke stilling til skyldspørsmålet, kun reaksjonene Frp opererer med utad. Hva som er skandale, og hva som er guttestreker.)

Her falt jeg av gitt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 17:09   #42
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Her falt jeg av gitt

Hvor falt du av? Mitt poeng var at jeg reagerer på i hvilke situasjoner Frp bruker store ord også supplerte jeg med å si at jeg reagerer på situasjoner hvor de velger å ikke bruke store ord. Dersom en innvandrermann blir beskyldt for et overgrep (uten grunn!) så brukes det store ord. Når en innad i partiet beskyldes for det samme, så brukes det ikke store ord.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 17:13   #43
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Når en innad i partiet beskyldes for det samme, så brukes det ikke store ord.

Beklager, de gjorde jo forsåvidt det. Siv og Søviknes mente at det var "ondsinnet rykteflom" ute og gikk.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:34   #44
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nettopp. Jeg fortalte hva min begeistrede kollega fortalte? At Frp var det beste partiet fordi de gikk på langt kurs for å fortelle hva de skulle mene. Da jeg påpekte at det kalles hjernevasking, så ble han fornærmet gitt.

Nesten som å jobbe i Mc Donalds med andre ord.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:10   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det beste med historien er vel Geir Mo sin reaksjon. Han er nemlig rystet over at det er mulig og at det likner en skandale.

Jeg hørte ham på radioen, og det var en fornøyelse. Det virket som om han holdt på å sprekke fordi han ikke kunne skylde på regjeringen og de rødgrønne.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:30   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvor falt du av? Mitt poeng var at jeg reagerer på i hvilke situasjoner Frp bruker store ord også supplerte jeg med å si at jeg reagerer på situasjoner hvor de velger å ikke bruke store ord. Dersom en innvandrermann blir beskyldt for et overgrep (uten grunn!) så brukes det store ord. Når en innad i partiet beskyldes for det samme, så brukes det ikke store ord.

Jeg skjønte ikke hvorfor en konflikt internt i Frp hadde noe med hudfarge og innvandring å gjøre. Hvis du da ikke mente at hudfargede Frp-politikere oftere blir hengt ut i/av partiet enn andre i forbindelse med interne overgrep...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:40   #47
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg skjønte ikke hvorfor en konflikt internt i Frp hadde noe med hudfarge og innvandring å gjøre. Hvis du da ikke mente at hudfargede Frp-politikere oftere blir hengt ut i/av partiet enn andre i forbindelse med interne overgrep...

Ok. I rest my case.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:45   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hvis du da ikke mente at hudfargede Frp-politikere oftere blir hengt ut i/av partiet enn andre i forbindelse med interne overgrep...

Hva er hudfargede Frp-politikere?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:50   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva er hudfargede Frp-politikere?

Det er de som er fairy light hos i.d.
Eller dark tan
Eller indianere, inuiter, asiater, tyskere og andre som har hud.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:51   #50
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva er hudfargede Frp-politikere?

Det var en fleip for å illustrere at jeg ikke forsto det Irma skrev

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:51   #51
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva er hudfargede Frp-politikere?

Det er de som ikke er brune. Dvs. politikkfargede.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 20:01   #52
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Hørte ett intervju med henne på radio (P4?) i etterkant av at dette stod. Og hun forklarte mye av det som stod der. Og jeg fikk følelsen av at journalistene hadde skrevet ting på en ganske så annen måte enn det hun hadde sagt. Så jeg føler litt med henne jeg da, man skal ikke tro på alt som står i media...

Frp er alltid feilsiterte når de får kritikk..

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 20:05   #53
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Dette kan jo bli en festlig høst med mye god underholdning i nyhetene.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 20:14   #54
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Har sett et par opptak med henne fra FrPs landsmøte og fra valgkampen, og er mindre forundret over at hun har fått høy listeplass. Jeg mistenker at hun sysler med kulturpolitikk fordi hun som ung jente ikke har noe realistisk håp om tyngre plasser, og da heller vil ha et bein innafor der hun kan. For det er helt åpenbart andre saker hun er opptatt av. Dessuten en ganske god taler når hun snakker om ting hun er forberedt på.
Watch your back, Siv.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 20:29   #55
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et tap for stortinget

Hun fikk mange stemmer under skolevalgene, for hun var jo "bra å se på".

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no