|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg like den ikke før jeg hadde to barn
|
|
|
|
#82 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker jul og adventstid.
|
|
|
#83 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?
|
|
|
|
#84 |
|
Dig for victory!
|
Det er den beste metoden. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg gidder heller ikke vaske meg i hel til jul, jeg ser virkelig ikke vitsen med å vaske tak, vegger, inni skap, opp-på skap og hva_har_du. Jeg tar en rundvask på kjøkkenet, men det er kun fordi det trengs etter ørten bakeøkter med pepperkaker og mel overalt. Ellers, så vasker jeg litt hele året og har det reint og ryddig nok. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
maler
|
|
|
|
#87 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jula pakker jeg ned 1 januar.
|
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Julen er koselig, vi har nemlig blitt flinke til å ikke jage rundt på all verdens pliktfamiliebesøk. Før jul samler jeg alle min her så skal vi lage kakemenn osv før vi går og ser på Putti plutti pott
|
|
|
#90 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg jgør det jeg har lyst til, og vi kjøper gaver til svært få. Gir feks ikke gave til noen venner eller venners barn, og har også kuttet voksne søsken som har barn. Lager bare den maten vi vil, og baker det vi har lyst på. I fjor ble det mao. ikke bakt i det hele tatt.
|
|
|
#91 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
:soulmates:
|
|
|
#92 |
|
L.F.C. supporter
|
Det gjør jeg også.
|
|
|
|
#93 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Elsker julen, men egentlig aller mest tiden før. Det å pynte og lage i stand til jul. I år blir det ekstra kjekt siden vi nå har et lite knøtt som skal feire jul for første gang. Herlig
|
|
|
#94 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg er mest glad i adventstiden jeg. Koser meg med å lage gaver, pakke inn gaver, handle gaver. Lage julekort og pynt sammen med barna. Felles bakedager med familie og venner setter jeg også stor pris på. Bestevenninna og jeg har avtale i år om å hjelpe hverandre med julerengjøringen også, så det blir mindre stess og mer hygge !
|
|
|
#95 |
|
Pauset
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg liker desembermåneden, med baking og andre forberedelser sammen med ungene. Og så elsker jeg å pynte juletreet. Selve jula er også koselig, da gjør vi hyggelige ting sammen og slapper av og koser oss. Men det er nok førjulstida som er min favoritt. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Du og mannen min. Han må imidlertid bo med meg, som er det helt motsatte. Stakkars.
|
|
|
#97 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg prøver å legge opp til mest mulig kos og ikke stress, men det er jo ikke til å unngå at det blir litt mas med innkjøpene (vi venter alltid til desemberlønningen med å kjøpe, da får vi ikke så god tid) og litt mer mas når vi har julaften hos oss selvfølgelig. Det byttes litt på om vi er hos oss, svigers, min familie, svoger, annethvert år er regelen i utgangspunktet.
|
|
|
#98 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jula er iallfall mye mer kos enn stress. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg synes julen har blitt mer stress etter jeg ble voksen og fikk barn.
|
|
|
#100 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg ønsker meg forresten en hytte på fjellet der vi kan feire jula. Det hadde vært skikkelig koslig.
|
![]() |
|
|