Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halve kroppen ser skamslått ut, ære være Gina Tricot

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-09, 22:22   #21
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halve kroppen ser skamslått ut, ære være Gina Tricot

Klart du skal klage til butikken og få erstattet det som er ødelagt... Husk bilder og gjerne kvittering. Riktignok er det ikke den aktuelle butikken som er ansvarlig, men produsenten, så de må nok ta det videre med dem. Jeg jobber selv i et firma som leverer varer til bl.a. dagligvarehandelen, og ved klager går det direkte til oss.

Har opplevd noe av det samme med ei bukse jeg kjøpte på Lene V, og fargen smittet av både på meg, overdelen, og de nye hvite støvlettene mine... Skal ta kontakt selv .

Gammel 20-09-09, 22:34   #22
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det sto ikke en advarsel av noe slag på forpakningen da? Det står ofte en advarsel på mørke jeans og lignende.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 22:40   #23
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det sto ikke en advarsel av noe slag på forpakningen da? Det står ofte en advarsel på mørke jeans og lignende.

Nothing..

Jeg skal skrive lang mail i morgen. Jeg er ikke så sint lenger, det går fort over..
Men jeg gir meg ikke!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 22:40   #24
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter og lurer på om jeg skal klage til Cubus selv, for enern tok i bruk en sort bukse før jeg rakk å vaske den. Og nå er toalettsetet lilla.

Gammel 20-09-09, 22:47   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg sitter og lurer på om jeg skal klage til Cubus selv, for enern tok i bruk en sort bukse før jeg rakk å vaske den. Og nå er toalettsetet lilla.

Slike ting skal du ikke lure på en gang...det er bare å gjøre det!

Når butikkene får inn varer, så sjekker de jo ikke ut hvert enkelt plagg. De blir hengt ut i butikk, og så solgt. Og er det feil på varene, så er de avhengige av å få tilbakemeldinger fra kundene.

Jeg har selv jobbet i butikk i mange år, og vi tok alltid i mot reklamasjoner med stor takk. Kunden fikk nesten uten unntak alltid medhold, og fikk da enten et avslag i pris eller ny vare, alt etter som hva som far problemet.

Var det gjentatte reklamasjoner på samme vare, med samme feil, så ble det varslet videre, og tiltak ble gjort. Enten ved at partiet ble trekt tilbake, eller i tilfeller med løsfarger, så ble varene merket.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 22:48   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt er dette noe du skal klage på.

Men bruke nytt tøy uten å vaske? Jeg gjør det tilnød med sokker, som er innkjøpt på tur fordi jeg ikke hadde nok rene sokker før avreise, også vasker jeg ikke yttertøy normalt sett, men ellers vasker jeg alltid nytt tøy, for overskuddsfarge, produskjonsrester, støv og, vel... ja, jeg liker rent tøy...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.