Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 12:20   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips

...........

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:15.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:35   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips

Min erfaring er at de gamle som har "alt", har en del ting som er slitt og stygt, men så lenge det ikke er direkte hullete og ødelagt kan de jo ikke kaste det og kjøpe seg noe nytt. Kanskje gamle tante skal få en ny hodepute til jul i stedet for duftlys og kremer for eksempel? Eller noen tykke, gode håndklær i størrelse en del større enn kjøkkenhåndkle?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:38   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg IKKE kremer og spa. heller ikke nips og andre interiørting.
Da er det mye bedre å evnt få et gavekort på et senter, slik at man kan kjøpe det man faktisk bruker. Eller vin, kinobilletter, middag på restaurant, eller noe annet slikt.
Hadde også blit veldig glad for hjemmestrikkede sokker, sjal og liknende.

Til gamle som "har alt" kjøper jeg oftest spiselige gaver. Kurv med god kaffe, rødvin, oster, frukt osv. som jeg vet de liker.
Eller så kjøper jeg billetter til opplevelser.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.