Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 21:30   #81
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Jeg anser meg som heldig som ikke har noen valker - sånn når jeg er naken. Men jeg kan fint kle meg dårlig og FÅ en del valker, altså tilsynelatende, men det gjør jeg vanligvis ikke da.

Men jeg registrerer at mange gjør det - altså lager valker på seg selv med klærne de velger.
De som har valker, kan vise dem fram på flatterende eller mindre flatterende vis avhengig av klesvalg - å skjule dem tror jeg ikke alltid er det beste

Gammel 16-09-09, 21:32   #82
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjør det jeg kan for å skjule magevalkene, ja. Jeg bruker hold-in body omtrent hver dag, og er nøye med hvilke topper jeg bruker til hvilke bukser, slik at minst mulig valk skal være synlig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:33   #83
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Men ofte føles vel ting verre på seg selv enn andre? Jeg bryr meg lite om hva andre har på, og hvordan de kler seg om de er overvektig. Men jeg har en klar tanke om hva jeg ikke synes er pent på meg selv.

Det er vel ikke snakk om å føles verre på andre enn seg selv. Men når man mener at ens egen kropp er kvalmende, så syns jeg det er merkelig at man heller kler seg i telt enn å gjøre noe med det.

Gammel 16-09-09, 21:47   #84
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor er du slik da, om du finner deg selv kvalmende? Det er jo rett og slett uforståelig.

Er det noen som VIL være overvektig da?

Jeg har vært en del større enn jeg er nå. Det var ikke "bare" å gjøre noe med det når jeg ble lei av å være lubben liksom.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:50   #85
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For 15 år siden var jeg ekstremt opptatt av å skjule valkene jeg ikke hadde. Jeg gikk kledd i særdeles sekkete klær som absolutt skjulte valker, men det var ikke pent i det hele tatt. Da jeg noen år senere fikk litt mer selvtillit og hadde mye mer valker og mange flere kilo på kroppen fant jeg ut at det å skulle skjule valker for enhver pris slettes ikke var særlig kledelig på meg og jeg begynte å kjøpe litt mer tettsittende plagg (ikke kondomdrakter altså, men litt mer tettsittende). Jeg synes de fleste med valker passer klær med fasong i selv om det skulle vise fram valker.

Jeg har fremdeles noen valker, men er ikke opptatt av å skjule dem på allverdens måter. Jeg har innsett at bukser som er korte i livet og topper som går over navlen ikke er særlig pent på meg, men jeg har også funnet ut at jeg slettes ikke kamuflerer noe ved å iføre meg telt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:53   #86
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke valker lenger men har hatt min del av valker opp gjennom årene, og har alltid prøvd å kle meg etter kroppsform. Da jeg var på det største var det jo ikke akkurat noen enkel sak å skjule noe som helst, men. De somrene jeg har vært slank nå men hatt flere kilo overflødig hud på magen (før bukplastikken), har jeg bodd i tunikaer og lignende. Føler meg ikke vel når det tyter.

Gammel 16-09-09, 21:54   #87
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har badeball,pipestilkbein og smale hofter, og prøver å unngå klær der jeg ser for gravid ut. Litt gravidpreg har jeg nok alltid, desverre (har fått litt for mange termin-spørsmål ...).

Mange topper med høyt liv gir meg virkelig gravidmage, altså. Kan dere ikke vise eksempler på hva dere bruker for å skjule?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:56   #88
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det noen som VIL være overvektig da?

Jeg har vært en del større enn jeg er nå. Det var ikke "bare" å gjøre noe med det når jeg ble lei av å være lubben liksom.....

Vil og vil. Jeg er skikkelig feit. Og jeg har det ganske bra med meg selv. Jeg gidder ikke bedrive slanking pr dags dato. Men så går jeg ikke rundt og syns jeg er kvalmende heller.

Gammel 16-09-09, 21:57   #89
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har badeball,pipestilkbein og smale hofter, og prøver å unngå klær der jeg ser for gravid ut. Litt gravidpreg har jeg nok alltid, desverre (har fått litt for mange termin-spørsmål ...).

Mange topper med høyt liv gir meg virkelig gravidmage, altså. Kan dere ikke vise eksempler på hva dere bruker for å skjule?

Finn bukser som ikke strammer i linningen. Gjerne med litt høyt liv. Så har du på en ettersittende topp som ikke strammer. Dvs den skal ikke være så ettersittende at den setter seg INN i valkene/bulkene man måtte ha, men heller ikke så stor at den flagrer. Formsydde plagg er også fint.

Jeg blir valkefri med denne metoden.

Gammel 16-09-09, 21:58   #90
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vil og vil. Jeg er skikkelig feit. Og jeg har det ganske bra med meg selv. Jeg gidder ikke bedrive slanking pr dags dato. Men så går jeg ikke rundt og syns jeg er kvalmende heller.

Nei men OM du gjorde det, hadde du klart å bare gjøre noe med det? Mange klarer ikke det, og det er derfor mange også er overvektige.

Gammel 16-09-09, 22:17   #91
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finn bukser som ikke strammer i linningen. Gjerne med litt høyt liv. Så har du på en ettersittende topp som ikke strammer. Dvs den skal ikke være så ettersittende at den setter seg INN i valkene/bulkene man måtte ha, men heller ikke så stor at den flagrer. Formsydde plagg er også fint.

Jeg blir valkefri med denne metoden.

Men bukser uten stram linning glir jo ned under valken etter to skritt!

Gammel 16-09-09, 22:32   #92
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Forresten. I går hadde jeg på meg et fint skjørt i litt klokkefasong som gikk til knærene. Jeg hadde på meg en en litt ledig topp over med empireliv. Det ble ikke fullklaff! Jeg burde hatt noe smalere oventil til det skjørtet, men det har jeg jo ikke.

Gammel 16-09-09, 22:34   #93
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei men OM du gjorde det, hadde du klart å bare gjøre noe med det? Mange klarer ikke det, og det er derfor mange også er overvektige.

Jeg kan om jeg vil. Jeg har gjort det før. Men det er jo beinhardt arbeid. Og jeg er altfor glad i god mat og snop og nam. Så jeg gidder ikke. Om jeg skal holde vekten nede må jeg leve et liv uten is og sjokolade og brus. Og her snakker vi ikke om å holde det til en gang i måneden eller en gang i uken. Men å aldri kunne unne seg noe, for da sprekker jeg. Så jeg velger heller å være feit. Fordi det passer bedre med det livet jeg ønsker å ha.

Gammel 16-09-09, 23:13   #94
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika og jeg kler oss likt.

Jeg har funnet noen deilige jeans som heter Dream Jeans hos Risøe, de sitter fint og er kule. Og så bruker jeg noen enkle svarte som ligner de Mia Wallace/Uma Thurman bruker i dansescenen i Pulp Fiction. Ellers bruker jeg tights og gode strømpiser. Jeg bruker heller en litt figurnær litt lang topp enn en tunikamodell med høyt liv. Med sistnevnte så ser jeg gravid ut, 4-5 mnd. på vei.

Gammel 16-09-09, 23:19   #95
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Da må jeg innom Risøe. Jeg ser nok 7-8 måneder på vei ut i den feile tunikaen.

Gammel 17-09-09, 00:00   #96
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor har de Risøe i Oslo?

Gammel 17-09-09, 00:11   #97
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hvor har de Risøe i Oslo?

Oslo City ihvertfall. Og kanskje Storo.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 09:07   #98
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Valker: Så sin sak.

PMS-mage: Må gjemmes. Ellers blir man spurt om man er gravid.

Gammel 17-09-09, 09:59   #99
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

PMS-mage: Må gjemmes. Ellers blir man spurt om man er gravid.

Og så er det så hyggelig med sånne spørsmål når man har PMS også, ikke sant?

Gammel 17-09-09, 10:10   #100
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp.

Jeg som trodde at de tider var over, nå som jeg er så godt som nede på matchvekt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.