Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke goretex-sko anbefaler dere til småtasser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 14:21   #14
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke goretex-sko anbefaler dere til småtasser?

Kjøper du de på nettet Bauche?
Jeg har deponert på ett par Ecco gore tex, fordi jeg ikke fant noe annet enn de med snøring fra Superfit, og de har jo ikke samme passform som de med borrelås i det hele tatt. De virker helt fine altså, men jeg har jo vært veldig fornøyd med joggeskoene vi har hatt fra Superfit og hadde tenkt å kjøpe vintersko fra dem også.

De jeg fant fra Superfit på nettet for så små str. som poden må ha var også mye lavere enn de jeg har kjøpt fra ecco. Jeg vil helst at de skal være ganske høye, slik at det ikke kommer så fort sne i de.

Kunne tenkt meg de høye, sorte over her- med tre borrelåser- men de har jeg bare sett til større barn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.