Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopper alle på storbyferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 11:42   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Javisst, klart man alltid har bruk for bøker. Men man trenger ikke å kjøpe dem. Bøker kan lånes gratis. Når man foretrekker å kjøpe, ligger det andre behov til grunn enn ønsket om å ha noe å lese på.

Du har selvsagt et poeng, jeg skal ikke påstå annet. Men ganske mange av bøkene jeg kjøper når jeg er på utenlandsferie er bøker jeg ikke uten videre får lånt hjemme. Og de som finnes å få tak i på norske biblioteker må jeg da gjerne bestille (for de har dem i alle fall ikke på vår filial), og da må jeg jo først finne ut hvilke bøker jeg vil ha (noe som er hovedpoenget med å gå i bokhandler), så bestille dem og så vente på å få dem. Det er selvsagt mulig å notere opp navnet mens jeg er i den utenlandske bokhandelen, og så gå på biblioteket når jeg kommer hjem og prøve å finne ut om boken er tilgjengelig, men da går jeg i alle fall glipp av gleden ved å lese den der og da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.