Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 09:39   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Thommessen hadde vært det beste, dersom det hadde vært litt tak i ham. Men han har dessverre bare utseendet, ikke dømmeevnen og lederegenskapene som trengs.
Og når jeg sier "det beste", så er det fordi veldig mange velger parti ut fra utseendet og fremtoningen til partilederen.

WHAT?!! m..de..ar..d... :babler usammenhengende: Du vil ha en pen, dum og korrupt kandidat fordi han drar stemmer?!! Har du rabla helt? (Ehem, hvordan får man til å stryke over tekst. Vil redigere til et mer høflig "Hva får deg på DEN ideen, kjære venn?")

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror vel det ville vært store kameler å svelge for Venstre å skulle oppgi sin økonomiske politikk. De er jo et borgerlig parti. Hyggelige og med miljøpolitikk og alltingen, men de er ikke for rettferdig fordeling, utjevning og skattlegging av formue.

Skattlegging av formue er en dypt urettferdig form for beskatning med sterke negative konsekvenser, spesielt for småbedrifter og spesielt i dårlige tider. Den bikker folk ut i arbeidsledighet. Kjemperettferdig. (Og jeg har hittil ikke møtt et eneste menneske som faktisk FORSTÅR formuebeskatningen som også er for den... Snedig nok).

Ellers overlater jeg ordet til BM og Scarlett, tror jeg. Jeg er faktisk helt satt ut av dette her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.