Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 08:02   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Det er kjipt at det gikk slik med Venstre i år. Jeg hadde en drøm om at Venstre skulle gjøre storeslem i år, og vise Høyre at de taper på FrP-frieriet sitt. Dengang ei. Velvel.

Jeg håper ikke Scarlett har rett i at regjeringen ryker på Lofoten (jeg håper derimot sterkt at vi faktisk får leting der oppe), og er fornøyd med at AP vant. Jeg synes også det er spennende å skulle få en såpass stabil regjering, og er spent på hvordan det blir videre nå som Kristin Halvorsen har fått såpass mye erfaring og tyngde. Nå vil vi kanskje i større grad kjenne hjertesakene til de rødgrønne på kroppen. Kanskje tvungen deling av permisjon? Bort med kontantstøtten? EU-avstemming? (SV ble jo tross alt mindre ... )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:45   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det er kjipt at det gikk slik med Venstre i år. Jeg hadde en drøm om at Venstre skulle gjøre storeslem i år, og vise Høyre at de taper på FrP-frieriet sitt. Dengang ei. Velvel.

Jeg håper ikke Scarlett har rett i at regjeringen ryker på Lofoten (jeg håper derimot sterkt at vi faktisk får leting der oppe), og er fornøyd med at AP vant. Jeg synes også det er spennende å skulle få en såpass stabil regjering, og er spent på hvordan det blir videre nå som Kristin Halvorsen har fått såpass mye erfaring og tyngde. Nå vil vi kanskje i større grad kjenne hjertesakene til de rødgrønne på kroppen. Kanskje tvungen deling av permisjon? Bort med kontantstøtten? EU-avstemming? (SV ble jo tross alt mindre ... )

Tilbake til skrekkscenariet mitt: Et SV som om fire år har sittet i en regjering som har startet prøveboring i Lofoten, kommer virkelig til å få testet ut hvor grunnfjellet deres egentlig ligger. Nå som Venstre er ute, kommer borgerlig side til å dundre løs med krav om vedtak, og alle vet at Ap er for, dette var bare spill for galleriet. Det ligger penger i potten for de som vedder mot meg om at vi har FrP i posisjon innen 2013. Og dere kan skylde dere selv, dere som ikke stemte Venstre.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:54   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er derfor det ikke akkurat tjener saken at Rimi-Hagen går ut og syter. With friends like that...

Nei, han er virkelig ikke den rette til å fronte denne viktige saken. Snakk om å skyte seg sjøl og alle andre i foten.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:57   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Tror du virkelig strategien var å få så få stemmer at de havnet under sperregrensa for å sikre rødgrønt flertall?? *forvirret*

allium svarer så fint for meg, atte... :

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Strategien var vel å stå for det man mente selv om det kostet stemmer. I nokså rak motsetning til Frp, som ser ut til å mene det som skaffer dem stemmer i enhver situasjon.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Tilbake til skrekkscenariet mitt: Et SV som om fire år har sittet i en regjering som har startet prøveboring i Lofoten, kommer virkelig til å få testet ut hvor grunnfjellet deres egentlig ligger. Nå som Venstre er ute, kommer borgerlig side til å dundre løs med krav om vedtak, og alle vet at Ap er for, dette var bare spill for galleriet. Det ligger penger i potten for de som vedder mot meg om at vi har FrP i posisjon innen 2013. Og dere kan skylde dere selv, dere som ikke stemte Venstre.

Hadde jeg stemt Venstre, ville vi nå kanskje hatt en borgerlig regjering med et sterkt FrP. Kanskje får vi det i 2013, men vi har det iallfall ikke i dag! :lever i nuet:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:13   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Et SV som om fire år har sittet i en regjering som har startet prøveboring i Lofoten, kommer virkelig til å få testet ut hvor grunnfjellet deres egentlig ligger.

Vesterålen.
De kommer neppe til å starte i Lofoten, men deler blokken i to - freder Lofoten og starter i Vesterålen.

Gammel 15-09-09, 11:15   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vesterålen.
De kommer neppe til å starte i Lofoten, men deler blokken i to - freder Lofoten og starter i Vesterålen.

Norsk geografi er ikke min sterke side, det innrømmer jeg. :lofotenscmofoten: Og det tror jeg jeg deler med Noen. Den der kommer de ikke unna med.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.