Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 21:02   #581
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Neados: Det skal jeg prøve på vettu!

Gammel 11-09-09, 21:34   #582
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er knallforelsket i alt du lager LilleLeo.
Måtte jeg en gang komme nesten i nærheten av ditt sytalent. :håpe:

Gammel 11-09-09, 21:46   #583
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å, så mye fint du lager. Det er lenge siden jeg har tittet innom her, og jeg er kjempeimponert over hvor mye forskjellig du lager, og ikke minst over hvor lekkert, koselig og behagelig alt ser ut.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 11:10   #584
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takk, til begge to! Det er utrolig kjekt å få slike tilbakemeldinger, det gjør at jeg sitter her og smiler for meg selv!

Gammel 12-09-09, 13:36   #585
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Du er bare så vannvittig flink. Du fortjener virkelig skryt!

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 14:11   #586
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk perper! Veldig kjekt å sjå deg att!

Gammel 14-09-09, 13:04   #587
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Mjau
En god venninne ønsket et sett til yngstemann, som begynte i barnehagen i august. Hun ønsket noe fargerikt, men helst ikke rosa klær. Det ble et sett bestående av en genser i jersey og bukse i babycord. Som tidligere nevnt har jeg tegnet en del katteapplikasjoner, og Mjau er en av dem. Mjau er laget av et nyydelig vintage-stoff. Det samme stoffet er også brukt som fór på øverste del av bakstykket og på seletuppene på forstykket. Selebuksen er str 92 og genseren str 86. Mønsteret til genseren er fra Ottobre.

Genseren er laget i myk jersey, den er ganske mye stretch i. Kant og ermer består av ribb.

Gammel 14-09-09, 13:07   #588
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Helt nydelig!
Du er bare så dyktig.

Gammel 14-09-09, 13:20   #589
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Gammel 14-09-09, 13:22   #590
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

For en god del måneder siden var jeg med i enda en Hemmelig Venn-konkurranse på Sykroken. Av den vakre og begavede Ellensand fikk jeg en fantastisk pakke, fullstappet av godaker. Blant annet et mønster i str 86 fra Ottobre og stoff til å sy dette av. Jeg har endelig fått ut fingen, og sydd sammen alt. Jeg klippet det ut i sommer, da jeg var på sykveld hos Lillis. Applikasjoner er alltid det første jeg syr på, men denne gangen var det det siste, for jeg var ikke helt sikker på om det ble fint med applikasjon på, men det ble så tomt uten syntes jeg, så da var det bare å hive seg rundt! Settet er Lillebror sitt, og sitter kjempe bra! Det er mykt og deilig og det er behagelig å bevege seg i.

Gammel 14-09-09, 13:26   #591
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var vidunderlig!

Gammel 14-09-09, 15:11   #592
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mjau
En god venninne ønsket et sett til yngstemann, som begynte i barnehagen i august. Hun ønsket noe fargerikt, men helst ikke rosa klær. Det ble et sett bestående av en genser i jersey og bukse i babycord. Som tidligere nevnt har jeg tegnet en del katteapplikasjoner, og Mjau er en av dem. Mjau er laget av et nyydelig vintage-stoff. Det samme stoffet er også brukt som fór på øverste del av bakstykket og på seletuppene på forstykket. Selebuksen er str 92 og genseren str 86. Mønsteret til genseren er fra Ottobre.

Genseren er laget i myk jersey, den er ganske mye stretch i. Kant og ermer består av ribb.

SÅ stilig!
De buksene ser så utrolig gode ut.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-09-09, 15:32   #593
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk!
Nessie: De er veldig deilige, Dino Saur-buksen til Luca brukes hele tiden, den er utrolig deilig. Mjau er laget i babycord, så den blir litt annerledes, siden det er ikke er noe særlig stretch i stoffet.

Gammel 14-09-09, 16:47   #594
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mjau

Så stilig!!!
Og for et klingende navn på designet da!

Gammel 14-09-09, 17:16   #595
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir bare såå vannvittig imponert over at noen kan være så kreative og flinke. :sliter med å sy i en knapp:

Jeg er også interessert i å kjøpe av deg, hvis du bestemmer deg for å ta opp bestillinger.

rine er ikke aktiv  
Gammel 14-09-09, 19:45   #596
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er Coola Freddy?

Du er kjempeflink, Lilleleo!

Gammel 14-09-09, 20:09   #597
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøje meg! Du kan jo starte din egen kjede du - ala PoP

Er så imponert LilleLeo!!

Gammel 14-09-09, 21:13   #598
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint du har laget i det siste! Du er råflink!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-09-09, 22:29   #599
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så utrolig nydelige klær du har laget i det siste! Særlig settet til Necesarios gutt var vidunderlig, og det med papegøye til lillebror!

Gammel 15-09-09, 08:28   #600
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lager du skråbåndet selv? Kan jeg spørre hvor du har fått tak i mønsteret til sparkebuksene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.