Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 16:05   #61
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Legger ut jeg og, selv om jeg er i 35 uke og rimelig pjuskete. Beige bukse, lyserød singlet under blomstrete, vid topp. Alt fra H&M.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 15-09-09 kl 15:30.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 16:19   #62
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hvor er du i uke 35, sa du? *myser*

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 16:21   #63
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Hvor er du i uke 35, sa du? *myser*

Over hele meg ser du vel.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 16:46   #64
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Så bra at denne tråden kom akkurat i dag, for i dag er jeg fiiin.

Jeg har på meg denne, som jeg har kjøpt av Camomilla her inne:

Tilbehøret er blå strømpebukse, brune høye støvletter og brun skinnjakke.

Så fin du er i dag da 007
Bra den falt i smak.

Gammel 10-09-09, 16:56   #65
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjemme idag ( ) og har på meg slitt, slitt olabukse som ikke passer og svart genser og hestehale. Dog er det vel formildende at jeg har turkis bh

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:56   #66
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har på meg dongeribukse og en svart, langermet genser med en koksgrå kortermet tunika over. Røde Elnaturalista på føttene.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:45   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuffende få bilder altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:46   #68
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg har på dette fra Stormberg:

Har vært hjemme fra jobb i dag i håp om å komme en heftig forkjølelse i forkjøpet. Kjennes ut som jeg valgte riktig- formen er bedre nå.
Tilbehøret til denne deilige fleecedressen er halstørkle og ullsokker.

Gammel 10-09-09, 18:47   #69
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Hvordan kan jeg ev få bildet av den jakka litt mindre?

Gammel 10-09-09, 19:02   #70
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 19:06   #71
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Åh blir helt dårlig av de fine antrekkene deres. Flotte er dere hele gjengen (som har lagt inn bilder i allefall ) Jeg har første dag etter feber i dag og var rimelig fantasiløs. Sorte jeans og sort strikket tunika, sorte strømer, sort truse og... tadah: hvit BH Ingen sko på akkurat nå, men har hatt på et par grå/mørkegrå sneakers. I fare for å bli altfor sort slengte jeg på et lysråååsa skjerf i halsen og store perlemorplater i ørene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 19:16   #72
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært i lekeparken i hele dag og skal snart hoppe i dusjen.
Nå har jeg på meg:

Marineblå joggebukse
Grå t-skjorte
Hvite sokker
Sort undertøy

Hjelp, kan det bli mer kjedelig.

Gammel 10-09-09, 19:18   #73
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Kjempeinspirerende! På jobb i dag hadde jeg jeans, lilla hettegenser og svarte joggesko. (jobber ute).
I kveld skal jeg ut å spise, og da skal jeg ha på meg høye støvletter, en sort/grå kort kjole og et lilla skjerf i halsen. Evt en "dongeri"kjole og sort og lilla skjerf.

Gammel 10-09-09, 19:19   #74
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne tunikaen, men en litt mørkere (og grovere) tights. Ville egentlig gå med støvletter, men siden det er "en smule" vått i Bergen i dag, ble det:

disse i steden.

Og så ble det en svart BH og grønn truse. (Ingen matching her i gården, altså.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 19:26   #75
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LovelyLivOline-topp og olabukse!

Gammel 10-09-09, 19:35   #76
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Daffer rundt i blå, knekort dongryshorts og rød Green Day t-skjorte. Pluss utvaska Tante Rød-truse og bh som er litt for stor. Uten maskara. Har avslappa hjemmedag, selv 'i'm jeg akkurat nå er ute og spise deilig shushi

Gammel 10-09-09, 20:41   #77
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillaish ullbukse fra Janus, og sliten hettegenser fra VoE. Jeg er suuuuk.

Gammel 10-09-09, 22:31   #78
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Svarte converse, jeans med supersleng som blir lenger og lenger for hver dag som går, hvit singlet, og svart t-skjorte med firmalogo. Svar lærarmbånd, svart klokke, blå-, sølv- og hvitrutete skjerf, svart hårstrikk og svarte, store plastikkdingeldangler i ørene.

:detaljert:

Og svart skinnjakke, seff.

Skulle tro du beskrev min søsters klesstil.

Jeg har på meg en litt for stor Logg olabukse som er snurpet i livet med et belte. Tynn lakserød genser. Ikke akkurat så stilfull i dag.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:40   #79
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har heller ikke bilder, men i dag har jeg gått med sorte strømper, dongeriskjørt kaki lintopp og sorte støvletter ( bytter til råååsa crocs på jobb, å til min store fortvilelse glemte jeg å bytte tilbake når jeg gikk hjem i dag)
Nå sitter jeg å dasser i sofaen i sort aladdin bukse og lilla hettejakke med sorte ruter.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:46   #80
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom tråd.
Jeg har på denne kjolen i dag. Fra motehuset HeikoWeaR.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.