Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

En flis å spikke med dere.

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 16:06   #10
Cabal
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du at "filosofien" til Hattifnatt er slem eller uvennlig? Hun sier jo tross alt bare at de fleste nok har lettere for å se og svare folk de kjenner - hun sier f.eks. ikke at hun er motstander av å svare folk hun ikke kjenner, eller at hun aldri gjør det. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er slik over alt, uten at det betyr at man aktivt går inn for å stenge eller fryse nykommere ute.

Jeg tror faktisk ikke jeg ville gidde å være med på et forum der alle fikk like mye oppmerksomhet og like mange tilbakemeldinger, helt uavhengig av historien deres eller hva de hadde å fare med. Hvis jeg kommer inn som helt ny og sier hei, og får akkurat like mange svar som de som har vært der i flere år, diskutert og fått venner og skrevet tusenvis av meldinger - da ville jeg ikke føle at de svarene som kom var "verdt" særlig mye, og heller ikke at det virket som man fikk særlig mye igjen for å engasjere seg.

Selvsagt bryr jeg meg mer om vennene mine enn om vilt fremmede. Det ville jo være umenneskelig å gjøre noe annet?

Da skal du se du kommer til å passe godt inn her. Som du allerede har sett: det er ikke det minste vanskelig å få mange svar selv om man er ny. Det er bare å skrive (om) noe som engasjerer.

Rene kose-velkomsttråder er det nok færre av her enn på mange andre fora. Det er ikke fordi vi ikke ønsker oss nye medlemmer, men heller fordi vi ønsker å bruke tiden her inne på å snakke om andre ting. Gjerne med nye medlemmer. Og da fortrinnsvis nye medlemmer som har mer å bidra med enn å bare si "hei".

Synes du sier mye rett, egentlig. Men bare en ting; Hvordan FIKK du vennene dine?

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.