Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innspill på garderobe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 23:27   #41
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg leste forresten i et interiørblad om et bad som var innrettet slik at når man dusjet, så kunne man sitte på do.

Slik at man kan tisse i dusjen med god samvittighet?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 23:28   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ikke du litt plass over skittentøyet?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 23:31   #43
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer fint å nå klær på stang som er festet øverst. Da klarer du det. Jeg ville derfor plassert alle stenger helt til toppen og droppet de øverste hyllene. Frøkna klarer det med å stå på stol (også erfart).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 23:33   #44
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har egentlig ingen innspill, men følger nøye med til tips til meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg leste forresten i et interiørblad om et bad som var innrettet slik at når man dusjet, så kunne man sitte på do.

Jeg har sett ett slik bad. Det var om bord på en tråler. Der satt man oppe på doen og dusjet. Klærne og hånddukene måtte ligge utenfor. Men det er vel ekstremt for et vanlig hjem. (Der hadde det også slik at to mann delte på en køye, og så gikk de fire skift i døgnet, 6 timer av, 6 timer på etc og sov på skift. Båter har generelt sett mange fiffige løsninger når det gjelder plass synes jeg.)

Gammel 06-09-09, 23:35   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg savner den løsningen du hadde først, der du hadde dobbel stang, slik at det ble littegrann plass til lange ting.

Du har rett. Nå har jeg telt, og i skapet mitt har jeg fem kjoler som er for lange for skjortehøyde, og en av dem er mer enn klar for Fretex, og siden den nedre stangen kan justeres, er det en slik jeg skal ha.

Sitat:

Og: Trådkurver til skittentøyet. Så blir det mer lufting.

Så klart.

m^2: godt poeng mhp fuktige klær.

Gammel 06-09-09, 23:37   #46
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg klarer fint å nå klær på stang som er festet øverst. Da klarer du det. Jeg ville derfor plassert alle stenger helt til toppen og droppet de øverste hyllene. Frøkna klarer det med å stå på stol (også erfart).

Takk! Vi er ganske like høye, er vi ikke? Da dropper jeg hyllene øverst. Jeg kan egentlig ikke utstå hyller øverst i skap, for de blir det bare uoversiktlig rot i. Garantert.

Gammel 06-09-09, 23:40   #47
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hadde ikke du litt plass over skittentøyet?

Jeg har faktisk 20 cm til overs på garderobeveggen. Kanskje jeg rett og slett skal putte skoene for seg selv i en slik en?

Gammel 06-09-09, 23:43   #48
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det var en god ide. Og så kan du ha en stang i knehøyde også, tror Ikea har fått støvletthengere, så får du plass til to par støvletter hengende der kanskje?

Gammel 06-09-09, 23:43   #49
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20cm bred, 70cm høy - fra IKEA. 3 av disse oppå hverandre? (dog ikke like billig som løsningen over)

Gammel 06-09-09, 23:44   #50
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Evt om du er nevenyttig ordner du fint noen fiffige hyller selv
(du tenkte ved siden av skapet, sant? )

Gammel 06-09-09, 23:45   #51
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kanskje vel så god ide den siste her!!

Blir penere i hvertfall.

Gammel 07-09-09, 00:02   #52
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

20cm bred, 70cm høy - fra IKEA. 3 av disse oppå hverandre? (dog ikke like billig som løsningen over)

Smart! Det kan absolutt gå.

Gammel 07-09-09, 00:04   #53
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Da nærmer jeg meg en slags løsning, tror jeg.

m^2: Jeg går for hyller over skuffene mine, og der skal jeg ha Verdens Største Smykkeskrin™, som jeg aldri helt har visst hvor jeg skulle gjøre av før. Takk for ideen!

Gammel 07-09-09, 00:09   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint! Nå fikk jeg inspirasjon til å gå i klesskapet og pælme alt jeg ikke bruker. Jeg har seriøse problemer med å kvitte meg med klær og har enorme mengder som bare står i stampe og man hverken kan bla i eller lete blant. Ryddige garderober er så utrolig vidunderlig. :rotehue:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 00:10   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pælm det ut på markedsplassen, Miss Norway.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.