Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skyvedørsgarderobe fra Ikea

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 20:45   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyvedørsgarderobe fra Ikea

Ja, da må man fore ned, ja..

Har dere sjekket f eks elfa garderober, da? Det er jo noe dyrere enn Ikea, men jeg innbiller meg det er billigere enn f eks garderobemannen... De selger det på Maxbo.

Gammel 05-09-09, 20:46   #22
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

http://www.maxbo.no/Produktkatalog/G...ng/Skyvedorer/

Gammel 05-09-09, 20:48   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Her er monteringsanvisningen til Pax Stordal skyvedører. Jeg er nok ikke noen spesielt handy type, men jeg kan liksom ikke helt skjønne hvordan disse skal kunne festes til noe annet enn stammen de er ment for. Det er samme monteringen av alle Pax skyvedører, men kanskje IKEA har andre skyvedører som kan monteres sammen med andre typer stammer?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:51   #24
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Da kan det hende at jeg har misforstått, altså..

Gammel 05-09-09, 20:53   #25
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Da kan det hende at jeg har misforstått, altså..

Nei nei, ingen grunn til noen : sorry :.
Jeg er ikke noe skyvedørsgeni jeg heller, så jeg spurte rett og slett fordi jeg lurte på om det var noe jeg hadde misforstått.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:09   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens mest upraktiske par (altså mannen og meg) klarte det. Men det var et stort prosjekt og tok lang tid.

Gammel 05-09-09, 23:24   #27
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mulig det hele løser seg med Elfa. Særlig med tilhørende rabatter pga bekjentskap, som også er i besittelse av handy hender....

Gammel 05-09-09, 23:33   #28
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Selve skyvedørene bør du nok handle hos noen som skreddersyr.

Om innredningen er OK så setter du bare skyvedørene på utsiden. Men du har plass til de høyeste PAX-skapene inne i skapet når du ikke skal ha Ikeaskyvedører montert på dem. Det er noe HELT ANNET enn f.eks. Elfa trådhyller.

Min erfaring er forresten ikke at Garderobemannen er dyrere enn Elfa, snarere motsatt. (men jeg er ikke 100% sikker på at det alltid er sånn altså, men verdt en telefon)

Gammel 06-09-09, 22:36   #29
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Om innredningen er OK så setter du bare skyvedørene på utsiden. Men du har plass til de høyeste PAX-skapene inne i skapet når du ikke skal ha Ikeaskyvedører montert på dem. Det er noe HELT ANNET enn f.eks. Elfa trådhyller.

Helt annet, hvordan da? Bedre/dårligere kvalitet? Billigere/dyrere?

(Du tenker nå på trådkurver, hyller osv?)

Gammel 06-09-09, 22:38   #30
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Helt annet, hvordan da? Bedre/dårligere kvalitet? Billigere/dyrere?

(Du tenker nå på trådkurver, hyller osv?)

Det betyr at jeg anbefaler Pax med komplement treskuffer inni framfor sånne vanlige 'rack' med trådhyller. Det er noe helt annet - og mye bedre.

Og dette selv om du velger en annen leverandør til skyvedørene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.