|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Det var henne, ja. Det er lett å blande nann.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Jeg er sikkert et nek som sier dette nå, men jeg er fryktelig glad i bøkene om Ayla, Hulebjørnens klan mm. Sikkert 20 år siden jeg leste den første boka, men den har satt sitt preg. I tillegg er jeg fascinert av Barbara Havers, kollegaen til Lynley i Elizabeth Georges bøker, pluss at jeg digger Hercule Poirot. |
![]() |
![]() |
#4 |
Muligens verdt å vente på
|
![]()
Hvem vil ikke være en lyshåret vakker Daryl Hannah kopi som mestrer alt mulig?! :nek: Men må jeg velge, så blir det Modesty Blaise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine litterære helter[quote=Albertine;18086]Jeg er sikkert et nek som sier dette nå, men jeg er fryktelig glad i bøkene om Ayla, Hulebjørnens klan mm. Sikkert 20 år siden jeg leste den første boka, men den har satt sitt preg. I tillegg er jeg fascinert av Barbara Havers, kollegaen til Lynley i Elizabeth Georges bøker, pluss at jeg digger Hercule Poirot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dine litterære helterDet er en del folk som leser de samme bøkene her ja.
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Dine litterære helter
Jeg synes Lynley er topp! Men for all del, kun den litterære skikkelsen, ikke tv-serie-Lynley.
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Dine litterære helter
Den er jeg enig i. Ellers er jeg uenig i de fleste som er nevnt i denne tråden. Garp, Mr Darcy, Lisbeth Salander og andre som er elendige til å kommunisere gjør meg vanvittig frustrert, og er ikke heltefigurer i min verden. Jane Eyre er i hvert fall ikke heltinne, du snakker om å være forstoppet av integritet og godhet. Lord Wimsey er jeg bittelitt enig i, han er jo relativt suveren av seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|