Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Markerer dere valgdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 11:32   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Markerer dere valgdagen?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har ikke forventning om at noen gjør noe spesielt, men jeg spør fordi jeg ble sittende og filosofere over at det er en stor ting å stemme egentlig. Vi bor i et demokratisk land der det er bortimot en selvfølgelighet at det ikke er utbredt med valgfusk. De fleste av oss opplever å ha fornuftige partier å stemme på. Valgdagen er den dagen der "alle" skal mobiliseres for å bestemme hvem som skal føre an; prioritere og beslutte små og store saker som får innvirkning på dagliglivet til de fleste av oss minst fire år fremover.

Jeg tror jeg i det minste finner frem flagget jeg også.

Det var en riktig fin tanke, dette med å feire demokratiet! Jeg synes absolutt vi skal være takknemlige for det, selv om vi er misfornøyde med de enkelte partiene. Er man så misfornøyd, har man full anledning til å starte et nytt parti. Det er jo også gleden ved et demokrati! Men vi feirer jo uansett demokratiet vårt 17. mai, gjør vi ikke?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.