Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ringdal om Erna Solberg

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 21:28   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ringdal om Erna Solberg

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men Erna har troverdighet fordi hun er den hun er. Jeg tror ikke vekten har noe å si for henne.

Da tror jeg du er veldig naiv, desverre. Det er veldig flott at du føler hun har troverdighet, og greier å se forbi vekta hennes, men jeg er helt sikker på at det ikke er slik for alle. Det er skjelden det skjer bevisst, men så godt som alle blir påvirket avutseendet til andre.

Jeg husker en tråd på NM før et treff blant dem som hang inne på Modne Mødre, hvor man gjettet hvordan folk så ut. Temmelig gjennomgående ble de som fremsto som intelligente og veltalende gjettet til å være høye og slanke.

I den amerikanske valgkampen ble Obamas forhold til å jogge og surfe trukket frem som utelukkende positivt, i motsetning til McCain, som aldri ble avbildet trenende (så vidt jeg husker i allefall).

Sist redigert av Tallulah : 30-08-09 kl 21:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.