|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?
Ja, det har vi også gjort. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Minstemann som fortsatt kan være grisegutt til middag bruker da heldekkende plastsmekke om vi har "flekkete" mat, eller så bruker han en sånn oppsamlingssmekke fra Ikea. Da detter maten bare nedi der det han søler. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
søt
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Fæle flekker tømmer jeg flytende vaskemiddel rett på og krøller plagget tørt sammen, og lar det ligge til det skal vaskes (f.eks neste dag).
|
|
|
#46 |
|
Off the map.
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg legger klærne i skittentøyet og vasker dem. Punktum. Er ikke mye plaget med flekker.
|
|
|
#47 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg gjentar: Zalo. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?1. Putte i maskinen, med litt Vanish-pulver
|
|
|
#49 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Mitt motto også :-) |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?BioTex-spray på det værste og i vaskemaskin på vanlig vask. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Livet er for kort, ja. Derfor vasker jeg alt på 60 grader. Jeg eier dog ingen hvite klær, da alt har et visst gråskjær i seg. Men dukkene har mye fine Nøstebarnklær, da!
|
|
|
#53 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Ja, livet ER kort. Derfor bruker jeg zalo. Da kan man kose seg og samtidig ha fine klær. Skjønner virkelig ikke problemstillingen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Drømmer
|
Jeg klarer ikke å overse flekker på klærne nei, så han har aldri på seg klær med flekker på . Om vi ikke får det bort med vanish eller troll sitronsåpe så kastes de.Kunne ikke falt meg inn å sendt gutten min i barnehagen med møkkete klær. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Smekke når de spiser? Gode rutiner for håndvask etter man har spist, malt ol? Ellers så hender det at det kommer flekker som ikke går vekk. De klærne blir brukt likevel, om det ikke er for ille. Klærne er ikke møkkete selv om det er en flekk der. De fleste småbarnsforeldre er kjent med at søling forekommer... |
|
|
|
|
|
#56 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Vi har ikke noe særlig problemer med flekker, synes det meste går vekk i 60 graders vask. Bruker ikke flekkfjerner eller ibløtlegging. Men jeg kjøper heller ikke lyse eller hvite klær til ungene, det er totalt bortkastet. Og om det er noen små, lyse flekker på barnehageklærne til ungene så spiller det liten rolle. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
En som trener
|
Du mener flekkete? Jeg anser klær som rene om de er nyvaskede, selv om de har flekker. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
© All rights reserved
|
Og noen fikser både å være nazi-rein og hele smørbrødlista di. Sist redigert av 007 : 31-08-09 kl 00:47. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Bruker bare Nøytral og klærne er alltid rene og flekkfrie. |
|
|
|
![]() |
|
|