Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva bør en god vaskemaskin kunne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 10:09   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?

En god vaskemaskin burde egentlig sortert tøy selv, hatt dispensere for ulike vaskemidler innebygd. Vasket, tørket og brettet dem og sendt de ut på et samlebånd på siden.

Men, det gjør ikke min Gorenjemaskin, selv om den ellers har vært helt topp. Tar 7 kg, 1600 omdreininger, og har alle programmer og finesser man trenger (også er det symboler som gjør at til og med mannen skjønner at sau betyr ullvask, sko betyr skovask og hånd betyr håndvask).

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 10:49   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

En god vaskemaskin burde egentlig sortert tøy selv, hatt dispensere for ulike vaskemidler innebygd. Vasket, tørket og brettet dem og sendt de ut på et samlebånd på siden.

Men, det gjør ikke min Gorenjemaskin, selv om den ellers har vært helt topp. Tar 7 kg, 1600 omdreininger, og har alle programmer og finesser man trenger (også er det symboler som gjør at til og med mannen skjønner at sau betyr ullvask, sko betyr skovask og hånd betyr håndvask).

Enig!

Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 11:31   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en fra AEG, som tar 7 kg, har 1600 omdr, ullvaskeprogram, undertøysprogram (til BH-ene mine ), silke/håndvaskprogram, mulighet til å justere tid og temperatur på de vanligste programmene. Den er børsteløs, og det skal visst være bra både fordi det bråker mindre, og fordi det forlenger levetiden til maskinen. Den har sågar eget sportstøy-program, men jeg har ikke helt skjønt poenget med det enda. Den har også nattprogram, hvor den skyller og ikke sentrifugerer før man bestemmer at den skal det, men det har jeg aldri brukt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.